Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمدی با بیان اینکه وضعیت جامعه در روال عادی قرار ندارد گفت: تا پایان بحران کرونا هیچ‌گونه افزایش قیمتی در واحدهای خدمات‌دهی نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «سیدجلال سیدمحمدی» صبح امروز(دوشنبه، ۲۵ فروردین) در جلسه تنظیم بازار که در محل فرمانداری برگزار شد با اشاره به مرحله دوم طرح فاصله‌گذاری اظهار کرد: مهمانِ میزبان‌کُش هنوز از بین نرفته و همچنان پابرجاست و شهروندان باید مراقبت‌های بهداشتی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به مراجعات بیشتر بیماران به بیمارستان افزود: اگر رعایت نکنیم و بدون ضرورت در سطح شهر تردد کنیم، دوباره شاهد حوادث ناگوار گذشته خواهیم بود.

 

وی با بیان اینکه از شهروندان می‌خواهیم برای حفظ سلامت جامعه و جان خودشان از تردد غیرضروری در معابر عمومی پرهیز کنند گفت: باید مواظب باشیم تا از خود و سلامت عمومی جامعه مراقبت کنیم.

 

سیدمحمدی با اشاره هفته سربازان گمنام تصریح کرد: از تلاش‌های خاموش سربازن گمنام تشکر می‌شود که این امنیت را مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی آنها هستیم.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه توزیع بیش از یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین خانوار نیازمند و آسیب‌دیده از بحران کرونا با همکاری همه مسئولان و بازاریان شکل گرفت خاطرنشان کرد: از روزهای نخستین ویروس کرونا، کمک به نیازمندان توسط خیرین در شهرستان استمرار داشته که در ایام ماه مبارک رمضان هم باید این مهم مورد توجه باشد.

 

وی با بیان اینکه بحران کرونا ادامه دارد و معلوم نیست چه زمانی به اتمام برسد و کسب و کارها رونق پیدا کند اظهار کرد: تا پایان بحران کرونا نباید هیچ‌گونه افزایش قیمتی داشته باشیم.

 

سیدمحمدی با بیان اینکه وضعیت جامعه عادی نیست افزود: اداره صمت در راستای افزایش قیمت‌ها کارهای کارشناسی انجام دهد.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه هیچگونه افزایش قیمتی در واحدهای خدمات‌دهی تا اعلام شدن وضعیت سفید نداریم گفت: اداره صمت در آستانه ماه مبارک رمضان در تامین ارزاق عمومی و مایحتاج پروتئینی تلاش مضاعف کند.

 

وی با اشاره به نظارت مستقیم با لحاظ کردن بخش بهداشتی در بازار تصریح کرد: حضور در بازار به صورت اکیپی صورت بگیرد و کنترل بازار یکی از تاکیدات اصلی است تا مردم لمس کنند که بر بازار نظارت می‌شود.

 

سیدمحمدی با بیان اینکه باید با متخلفان برخورد قانونی شود خاطرنشان کرد: ریاست بهداشت و درمان برای کنترل وضعیت بهداشتی حتما یک کارشناس معرفی کند تا پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای صنفی رعایت و امنیت سلامت جامعه تضمین شود.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه آرد لازم برای نانوایی‌ها تامین شود تا در ماه مبارک رمضان مشکل تامین آرد نداشته باشیم اظهار کرد: برخی نانوایی‌ها اصول پخت را رعایت و نان خوب پخت نمی‌کنند که باید پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

 

وی با بیان اینکه قوت قالب مردم نان است و نباید بدون کیفیت به مردم عرضه شود افزود: در زمینه مرغ قیمت ۱۱ هزار تومان اعلام شده و باید با مرغ فروشی‌هایی که بیشتر از این قیمت به فروش می‌رسانند برخورد صورت گیرد و پلمپ شود.

 

سیدمحمدی با بیان اینکه تعطیلات رستوران‌ها، تالارها و ... سبب شده که تقاضای مرغ کاهش پیدا کند گفت: باید تدابیر لازم اندیشیده شود تا تولیدکنندگان مرغ ضرر نکنند.

 

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: پایان کرونا ستاد تنظیم بازار افزایش قیمت فرماندار صومعه سرا افزایش قیمت بحران کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۲۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت درهم امارات امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

امروز قیمت درهم امارات در بازار آزاد بر خلاف افت قبلی با افزایش قیمت روبرو بوده است، بطوری که درهم امارات که در بازار آزاد دیروز به ۱۷,۶۹۰ تومان رسیده بود.

امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ با افزایش ۶۰ تومانی (۰.۳۴ درصد) به ۱۷,۷۵۰ رسید.

بالاترین قیمت درهم امارات در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷,۷۵۰ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۱۷,۷۵۰ تومان خرید و فروش می‌شد.

قیمت فعلی درهم امارات نسبت به هفته گذشته ۰.۹۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

همچنین بهای هر واحد درهم امارات در شش ماه گذشته حدود ۲۵ درصد افزایش یافته است.

در حال حاضر هر ۱۰۰ دلار آمریکا برابر است با ۳۶۷ درهم امارات.

در حال حاضر یک میلیون تومان برابر است با ۵۶ درهم امارات.

منبع: رکنا

tags # درهم امارات سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • قیمت پیاز ، اولین شوک بازار در سال ۱۴۰۳
  • قیمت پیاز اولین شوک بازار در سال ۱۴۰۳
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • آمریکا عامل افزایش قیمت جهانی نفت؟
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت درهم امارات امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ◄ بازار چای بحرانی و کار قاچاقچیان چای سکه می شود!
  • عقب‌گرد قیمت کاغذ در بازار آزاد
  • قیمت طلا و سکه کاهشی می‌شود