Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@01:03:06 GMT

احداث پل روگذر در ورودی اشتهارد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۲۷۲۳

احداث پل روگذر در ورودی اشتهارد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمد کردی ، فرماندار شهرستان اشتهارد گفت: پروژه ساخت یک تقاطع غیر همسطح در ورودی شهر اشتهارد به سمت ماهدشت زیر نظر راه و شهرسازی با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان انجام می شود.

کردی با اشاره به اینکه در مناقصه زمان اجرای تقاطع یک سال اعلام شده است افزود: زمانی که کمربندی اشتهارد احداث شد الزاماً به دو پل غیر همسطح نیاز بود تا کامیون‌ها و خودروهای سواری به هنگام عبور مسیرهای جداگانه ای برای تردد داشته باشند و شاهد بروز تصادفات نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: با پیگیری‌هایی که انجام شد حال قرار است این تقاطع غیر همسطح که برای هدایت خودروها از اشتهارد به سمت ماهدشت ، در مجاورت کنارگذر اشتهارد ایجاد شود، این پل در واقع یک مورد از دو پلی است که مدنظر داشتیم در ورودی شهر ایجاد کنیم.

فرماندار شهرستان اشتهارد افزود: با برگزاری مناقصه این پروژه در زمستان سال گذشته پیمانکار آن نیز تعیین شده است تا با احداث این تقاطع از خطرات جاده‌ای و تصادفات در آن منطقه جلوگیری شود.

کردی با تاکید بر اینکه با احداث این تقاطع غیر همسطح که به صورت پل روگذر است دیگر خودروهای سواری به هنگام عبور با کامیون‌ها تداخلی نخواهند داشت، گفت: ماشین‌های سنگین و کامیون‌ها از زیر پل عبور داده می‌شوند.

او  با بیان اینکه باید روبروی شهرک صنعتی اشتهارد تقاطع نجم آباد تقاطع دیگری احداث می‌شد که جزو برنامه‌های وزارت راه برای اشتهارد بود، افزود: تلاش می‌کنیم این پروژه نیز اجرا شود اعتبار مورد نیاز برای اجرای این تقاطع ۴۰ میلیارد تومان است.

منبع: خبرگزاری مهر 

انتهای پبام / م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک صنعتی پل رو گذر ماشین سنگین غیر همسطح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۲۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این پروژه بزرگ آموزشی گفت: دارالفنون اردبیل با مساحت ۱۰ هزار متر مربع با ۳۰ کلاس آموزشی، دارای سالن ورزشی و آمفی تئاتر ۲۵۰ نفره آماده بهره برداری است.
نیکزاد با اشاره به اینکه این پروژه عمرانی آموزشی برای بهبود کیفیعت آموزشی در اردبیل و با سرمایه گذاری بانگ پاسارگاد کشور احداث شد گفت: بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای احداث دارالفنون اردبیل سرمایه گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  •  از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • آیا شورای شهر بیرجند با احداث برج‌های ارتش موافقت می‌کند؟
  • بزرگترین بلوار ورودی جنوبی یزد ساماندهی می‌شود
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال