Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت که اعضای تیم فوتبال این باشگاه از آغاز دوباره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نمی‌ترسند. ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

سعید مسیگر درباره وضعیت تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: برنامه تمرینی به همه بازیکنان داده شده است و قرار شد آنها انفرادی تمرین می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از تعطیلی تیم از بازیکنان وزن‌کشی کردیم و با پایان این وقفه هم از آنها وزن‌کشی و تست آمادگی جسمانی گرفته می‌شود.

«بیش از این دیگر کاری از دست‌مان برنمی‌آید و فقط می‌توانیم به بازیکنان سفارش کنیم.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: روی بازیکنان بومی اشراف کامل داریم و بقیه هم نسبت به تعهد خود تمرین می‌کنند. بچه‌ها با وزن مشخصی به تعطیلات رفتند و در برگشت به تمرینات باید وزن شوند تا ببینیم چقدر تمرین کردند.

بیانیه باشگاه شاهین شهرداری بوشهر علیه افاضلی

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر درباره مشکل میشو کریستیچویچ و دو بازیکن گرجستانی شاهین برای بازگشت به کشور خاطرنشان کرد: فعلاً پروازی صورت نمی‌گیرد. امیدوارم این مشکل حل شود و آنها تا برطرف شدن آن به ایران برنمی‌گردند. میشو مشکلی برای بازگشت ندارد و فقط بر سر نحوه برگشت آنها مشکل داریم.

مسیگر درباره مطرح شدن پیشنهادهایی برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به تسنیم گفت: سلامتی مردم اولویت دارد و مهمترین نکته است. در صورت برطرف شدن کرونا ما مشکل و ترسی از ادامه لیگ نداریم. در بازی‌های آخر نتایج خیلی خوبی گرفتیم و فکر می‌کنم جزو شش تیم برتر لیگ برتر در نیم‌فصل دوم هستیم.

سرپرست شاهین شهرداری بوشهر: 80 درصد قرارداد میشو پرداخت شده است

وی با اشاره به لزوم آمادگی تیم‌ها با پیگیری رقابت‌ها بیان کرد: اگر قرار شد لیگ ادامه یابد، باید زمان کافی در اختیار ما باشد تا با آمادگی وارد مسابقات شویم. تمرین انفرادی بازیکنان جایگزین تمرینات گروهی نمی‌شود.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در پاسخ به این پرسش که آیا با مدیران سازمان لیگ تماس داشته است یا خیر، اظهار داشت: ما همیشه با مسئولان سازمان لیگ در تماس هستیم و آنها هم منتظر وضعیت پیشروی بیماری کرونا در کشور هستند.

مسیگر در مورد مطرح شدن ادامه لیگ برتر فوتبال در شهرهایی چون بوشهر و کیش که وضعیت سفید دارند، به تسنیم گفت: من هم این موضوع را شنیدم. اگر چنین تصمیمی گرفته شود، تیم‌ها باید تمرینات خود را آغاز کنند که مشخص نیست تیم‌هایی چون استقلال و پرسپولیس که وضعیت شهر آنها قرمز است، می‌توانند چنین کاری کنند یا خیر. چون اگر مجوز تمرین صادر شود، آنها می‌توانند در بازی‌ها هم شرکت کنند.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال تیم فوتبال شاهین بوشهر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال تیم فوتبال شاهین بوشهر فوتبال تیم فوتبال شاهین بوشهر باشگاه شاهین شهرداری بوشهر لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۲۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین تیم فوتبال نساجی پیش از دیدار حساس مقابل ذوب آهن اصفهان برگزار شد و ساکت الهامی در کنار بازیکنان خود به تمرین پرداخت.

این تمرین در هوای مطلوب برگزار شد و بازیکنان نساجی زیر نظر کادرفنی کارهای تاکتیکی را مرور کردند و ضربه به دروازه را در دستور کار خود قرار دادند.

نساجی در آخرین دیدار خود در لیگ برتر موفق به شکست تراکتور شد و سه امتیاز مهم را به دست آورد و با توجه به حذف از جام‌حذفی فرصتی 13 روزه برای ریکاوری و مرور برنامه‌های فنی داشتند تا برای کسب سه امتیاز مهم خارج از خانه آماده شوند.

ساکت الهامی و دستیارانش این تمرین را با دقت زیادی نظارت می‌کردند و در تمرین شوت‌زنی در کنار بازیکنان حضور پیدا کردند.

تصاویری از تمرین نساجی را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • هدایای ویژه بازیکنان سپاهان به مورایس (عکس)
  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند