Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@09:40:50 GMT

نرخ فروش آش و حلیم در ماه رمضان چقدر شد؟

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۲۹۲۰

نرخ فروش آش و حلیم در ماه رمضان چقدر شد؟

خبرگزاری ایرنا: رییس اتحادیه کبابی، حلیم و پزندگان غذا‌های سنتی اعلام کرد: باتوجه به وضعیت مناسب مواد اولیه در بازار، نرخ فروش آش و حلیم در ماه رمضان امسال نسبت به سال گذشته تغییری نخواهد داشت.

«حسین محمدی» درباره نرخ فروش حلیم و آش در ماه رمضان  گفت: خوشبختانه شرایط مواد اولیه در بازار مناسب است و از نظر تهیه مواد اولیه برای تولید این محصولات مشکلی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اتحادیه کبابی، حلیم و پزندگان غذا‌های سنتی با اشاره به وضعیت فروش آش و حلیم در این ماه توضیح داد: زیرساخت فروش اینترنتی این غذا‌ها در ایام رمضان فراهم است؛ از نظر بهداشتی نیز واحد‌های صنفی تحت نظارت دقیق اتحادیه هستند.

وی ادامه داد: واحد‌های صنفی در سطح تهران با ظروف و بسته‌بندی‌های گیاهی و در راه این اقلام را برای مصرف‌کنندگان ارسال می‌کنند و مردم نیز می‌توانند پس از تهیه غذا، آن را مجدد گرم و با اطمینان خاطر از سلامتی غذا آن را مصرف کنند.

فروش اینترنتی آش و حلیم در ماه رمضان

محمدی با بیان اینکه فروش آش و حلیم به صورت حضوری و اینترنتی در ایام رمضان برقرار است، افزود: سال‌های گذشته تجربه زیادی در حوزه فروش اینترنتی نداشتیم، اما امسال با توجه به وضعیت خاص پیش آمده، احتمالا فروش اینترنتی افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

رییس اتحادیه کبابی، حلیم و پزندگان غذا‌های سنتی از مردم خواست که خرید خود را از واحد‌های معتبر و دارای پروانه انجام دهند.

محمدی با اشاره به فروش اینترنتی محصولات غذایی در ایام قرنطینه گفت: ما جزو مشاغلی بودیم که حتی در ایام قرنطینه، وزارت بهداشت و بهداشت جهانی اجازه ارسال غذای بیرون‌بر را داده‌اند و رستوران‌ها غذا‌های بسته‌بندی شده عرضه می‌کنند.

به گزارش ایرنا، سال گذشته هر کیلو آش و حلیم ساده با قیمت مصوب ۲۵ هزار تومان عرضه می‌شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: آش و حلیم ماه رمضان فروش اینترنتی فروش آش و حلیم فروش اینترنتی ماه رمضان آش و حلیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۲۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با این کلاهبرداری‌های اینترنتی آشنا شوید

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 کلاهبردارها هر روز روش‌های تازه‌ای برای بریدن گوش مردم به کار می‌گیرند و اینترنت و تلفن هوشمند این اوضاع را پیچیده تر کرده است. با شماری از کلاهبرداری‌های اینترنتی آشنا شوید که اگرچه ابزارهایش سایبری است اما بر روی دوگانه ترس و طعم استوار است.

دیگر خبرها

  • وظیفه پلتفرم‌ها در عرضه دارو/ ۶ ماه اجرای آزمایشی در یک استان
  • تنها «حمل» دارو از طریق سکوی اینترنتی است/ به هیچ وجه «فروش» دارو مطرح نیست
  • ابلاغ دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی
  • دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • با این کلاهبرداری‌های اینترنتی آشنا شوید
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت