Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@16:36:23 GMT

شهروندان گرگانی آسیب‌دیده از کرونا حمایت می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۲۹۵۹

شهروندان گرگانی آسیب‌دیده از کرونا حمایت می‌شوند

شهردار گرگان از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر خبر داد و گفت: مردم باید به منظور جلوگیری از شیوع کرونا در این طرح مشارکت داشته باشند. ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، عبدالرضا دادبود پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: سلامت شهروندان در مقابله با بیماری کرونا، مهم‌ترین اولویت این روزهای همه دستگاه‌ها از جمله شهرداری است و در این زمینه اقدامات مختلفی در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ضدعفونی مستمر ناوگان حمل و نقل عمومی شهر گفت: از زمان شیوع این بیماری با تلاش سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان اقدام به ضدعفونی و گندزدایی اتوبوس‌ها و تاکسی‌های درون شهری کردیم و این کار روزانه ادامه دارد.

تهران| استمرار تعطیلی مشاغل پرخطر در بهارستان؛ بیش از 8 هزار واحد صنفی متخلف در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی پلمب شدفیلم/ اگر فاصله‌گذاری را رعایت نکنیم چه می‌شود؟افزایش مسافران اتوبوس‌های پایتخت/موفقیت فاصله‌گذاری در گرو تقویت ناوگان

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: با آغاز به کار مجدد بسیاری از صنوف کم خطر، میزان استفاده شهروندان از سیستم ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس‌ها افزایش یافته است و برای پیشگیری از شیوع مجدد این بیماری، طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در این بخش اجرا می‌شود.

وی افزود: مردم باید در اجرای این طرح مشارکت داشته باشند و با رعایت نکات بهداشتی از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

دادبود در بخش دیگر سخنانش به حمایت از شهروندان آسیب‌دیده از کرونا اشاره کرد و گفت: تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی نیز در دستور کار قرار دارد و تا کنون نیز هزاران بسته در مناطق آسیب‌پذیر و کمتر برخوردار شهر توزیع شده است.

وی یادآور شد: شورای اسلامی شهر گرگان این اختیار را به شهرداری داده تا 2 میلیارد تومان از بودجه شهر را برای حمایت از شهروندان آسیب‌دیده از کرونا و پیشگیری از شیوع این بیماری هزینه کند.

انتهای پیام/581/ت

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ناوگان حمل و نقل عمومی فاصله گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۲۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محمد صلواتی با اشاره به نشست و فرورفتگی برخی قبور خلدبرین یزد در اثر بارندگی، اظهار داشت: معمولا بعد از هر بارندگی شدید قبور واقع در بلوک‌های قدیمی (معراج‌ها) به علت پائین‌تر بودن از سطح معابر و عدم امکان دفع آب‌های سطحی و ساخت و ساز قبور قدیم با مصالح ( خشت و.... ) دچار تخریب و فرورفتگی می‌شوند که معمولاً یک یا دو روز بعد از بارندگی این فرورفتگی‌ها مشخص می‌شود.

وی افزود: با شناسایی تخریب و فرورفتگی قبور و پس از اینکه این محدوده قابل تردد باشد، ظرف یک یا دو روز با ماسه بادی قبور آسیب‌دیده پر می‌شود و سنگ‌های قبور روی ماسه بادی‌های هم سطح شده قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری یزد با بیان اینکه موارد مربوط به بارندگی اخیر ان‌شاءالله تا یکشنبه رفع می‌شود، یادآور شد: در این موارد حق با مردم هست و ما وظیفه داریم در حداقل زمان ممکن این نقص را برطرف کنیم.

 

دیگر خبرها

  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • حال ناخوش رانندگان تاکسی در گرگان
  • ایستگاه فضایی چین آسیب دیده است
  • قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • راننده خواب‌آلود سبب مرگ پاکبان شد/ تکرار مرگ رفتگران گرگانی برای سومین سال