Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علی حاجی‌زاده گفت: هم اکنون برای احداث ۷ هزار واحد، زمین تخصیص داده شده و بابت ۸ هزار واحد دیگر نیز در حال پیگیری هستیم تا زمین به آنها اختصاص داده شود.

او ادامه داد: این واحدها در قالب اجاره ۹۹ ساله، فروش اقساطی یا مشارکتی، احداث و واگذار خواهند شد. تفاهم‌نامه‌ای نیز با وزارتخانه‌های دفاع، صمت و آموزش و پرورش برای اجرای این برنامه منعقد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی کرمان افزود: مالکان و متقاضیان احداث مسکن در اراضی خودشان می‌توانند از تسهیلات مسکن اقدام ملی استفاده کنند.  تسهیلات بانکی نیز در محلات بافت فرسوده، صندوق پس انداز «یکم» بانک مسکن و منابع داخلی بانک‌ها پرداخت می‌شود.

حاجی‌زاده بیان کرد: با مشارکت ستاد اجرای فرمان امام خمینی(ره) ۱۵۰۰ واحد نیز در اراضی خودشان در شهرهای کرمان و سیرجان احداث خواهد شد.

کد خبر 500723 برچسب‌ها طرح اقدام ملي استان‌ کرمان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اقدام ملی طرح اقدام ملي استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۳۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تحولات معاملات بازار مسکن شهر تهران در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ منتشر شد

امتداد - در فروردين‌ماه سال 1403، تعداد آپارتمان‌هاي مسکوني معامله شده در شهر تهران به 1508 واحد مسکوني رسيد که نسبت به ماه مشابه سال قبل 14.2 درصد کاهش نشان مي‌دهد. همچنين متوسط قيمت يک متر مربع زيربناي واحد مسکوني معامله شده 816.3  ميليون ريال بود که نسبت به ماه مشابه سال قبل 22.9 درصد افزايش نشان مي‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ؛ گزارش «تحولات معاملات بازار مسکن شهر تهران در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳» که برگرفته از آمارهای خام سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور است، توسط اداره بررسی‌ها و سیاست‌های اقتصادی‌بانک مرکزی تهیه و منتشر شده است. بر اساس این گزارش:


⦁    در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳، تعداد آپارتمان‌های مسکونی معامله شده در شهر تهران به ۱٫۵ هزار واحد مسکونی رسید که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۷۵٫۶ و ۱۴٫۲ درصد کاهش نشان می‌دهد. 

⦁    در ماه مورد گزارش، متوسط قیمت خرید و فروش یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی شهر تهران ۸۱۶٫۳  میلیون ریال بود که حاکی از افزایش ۰٫۲ درصدی نسبت به ماه قبل می‌باشد. 

 حجم معاملات مسکن 
بررسی توزیع تعداد واحدهای مسکونی معامله شده در شهر تهران به تفکیک عمر بنا در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ حاکی از آن است که از مجموع ۱۵۰۸ واحد مسکونی معامله شده، واحدهای تا ۵ سال ساخت با سهم ۳۰٫۱ درصد، بیشترین سهم را به خود اختصاص داده‌اند. سهم مذکور در مقایسه با فروردین‌ماه سال قبل حدود ۱٫۷ واحد درصد افزایش یافته است. 
               

   

تحولات قیمت واحدهای مسکونی معامله شده در شهر تهران

در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳، متوسط قیمت یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی شهر تهران ۸۱۶٫۳ میلیون ریال بود که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۰٫۲ و ۲۲٫۹ درصد افزایش نشان می‌دهد. 
 


در میان مناطق ۲۲‌گانه شهرداری تهران، بیشترین متوسط قیمت یک متر مربع زیربنای مسکونی معامله‌‌شده معادل ۱۵۰۴٫۲ میلیون ریال به منطقه ۱ و کمترین آن با ۴۲۳٫۶ میلیون ریال به منطقه ۱۸ تعلق داشته است.  گزارش تحولات معاملات بازار مسکن شهر تهران در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ ۵۷۳ KB –   برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • گزارش تحولات معاملات بازار مسکن شهر تهران در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • گزارش جدیداز قیمت مسکن در تهران/مسکن چقدر گران شد؟
  • جهش قیمت مسکن در تهران/ یک متر خانه ۸۱.۶ میلیون تومان!
  • جهش قیمت مسکن در تهران / یک متر خانه ۸۱۶.۳ میلیون تومان!
  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • ۵۹۰۰ پلاک مسکونی نوسازی شد/کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی