Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قوه قضاییه گفت: زندان های ما امروز هم امنیت دارند هم سلامت اما وضع زندانیان در آمریکا و برخی کشورهای غربی نگران کننده است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی»، رئیس قوه قضاییه، در جلسه شورای عالی قوه قضائیه گفت: رعایت کرامت افراد در دستگاه قضایی به عنوان یکی از اولویت های سال ۹۹، صرفا یک توصیه اخلاقی نیست بلکه برای همه اجزاء دستگاه قضایی یک الزام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رعایت کرامت افراد در دستگاه قضایی تا پایان سال باید برای مردم نتیجه ملموس داشته باشد.

رییس دستگاه قضا افزود: با امر رهبر معظم انقلاب و اقدام بنیاد مستضعفان دهها هزار خانواده نیازمند زندانیان مورد حمایت معیشتی قرار می گیرند. مجرمان زندانی مجازات می شوند اما خانواده های آنها باید مشمول کمک های مومنانه قرار گیرند.

رئیسی گفت: زندان های ما امروز هم امنیت دارند هم سلامت اما وضع زندانیان در آمریکا و برخی کشورهای غربی نگران کننده است. آنها متهم به نقض حقوق انسان نسبت به مردم خود هستند.

وی با  اشاره به ضرورت توجه به رونق تولید اضافه کرد: جهش تولید نسخه شفابخش اقتصاد کشور در پساکروناست و اولین گام در جهش تولید، اراده ملی و مشارکت عمومی، به میدان آمدن ظرفیت های مردمی است آنچنان که در موضوع کرونا و تولید ملزومات بهداشتی تا امروز محقق شده است.

رئیس قوه قضائیه و مسئولان عالی قضائی کشور در پاسخ به تدبیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا،  ۲۰ درصد از حقوق ماهانه خود را به مدت سه ماه به کمک و حمایت از نیازمندان و آسیب‌دیدگان این بیماری اختصاص دادند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حجت الاسلام رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۳۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان

ایسنا/هرمزگان رئیس قوه قضاییه در جریان سی‌اُمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ‌در رأس هیئت عالی قضایی به استان هرمزگان سفر می‌کند.

به گزارش ایسنا، رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان هرمزگان از برنامه های ‌حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ‌و سایر مسئولان عالی قضایی در جریان این سفر است.

هم‌چنین در جریان این سفر، نسبت به رفع مشکل اهالی یکی از مناطق استان هرمزگان که بیش از نیم قرن استمرار داشته است، اقداماتی با حضور رئیس قوه قضاییه صورت خواهد گرفت.

برگزاری نشست هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی و کارآفرینان و دست‌اندرکاران مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی کشور از دیگر برنامه‌های سفر رئیس دستگاه قضا به استان هرمزگان است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خلجی: بانی اصلی تورم ۶۰ درصدی مدعی تورم شده است
  • اختصاص ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری به حوزه کار
  • اختصاص ۳۵ شعبه دیوان عالت اداری به حوزه کار
  • تلاش دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال
  • رئیس قوه قضائیه به هرمزگان سفر می‌کند
  • ‌سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی از حقوق متقابل کارگر و کارفرما