Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@20:38:31 GMT

پلمب خط تولید یک کارخانه مواد ضدعفونی‌کننده در سمنان

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۳۸۲۴

پلمب خط تولید یک کارخانه مواد ضدعفونی‌کننده در سمنان

به گزارش خبرنگار مهر، رضا محمدی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل تعزیرات استان سمنان با تأکید بر لزوم حفظ سلامت مردم و حساسیت این موضوع اظهار داشت: خط تولید یک کارخانه مواد ضدعفونی‌کننده به ظن تقلب تا اطلاع ثانوی پلمب شد.

وی با اشاره به اینکه با گزارش دستگاه‌های نظارتی مبنی بر تولید مواد ضدعفونی‌کننده تقلبی توسط یک واحد تولیدی، به قید فوریت با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و پلیس اماکن گشت مشترک انجام شد، افزود: تا اطلاع ثانوی و روشن شدن موضوع و نظر کارشناسی مراجع ذیصلاح نسبت به‌سلامت محلول‌های تولیدی از فعالیت آن کارخانه جلوگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرداخت ۵۵۱ میلیارد ریال جریمه نقدی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان بابیان اینکه در طی سال گذشته هشت هزار و ۲۴۳ فقره پرونده در تعزیرات استان سمنان تشکیل شد، خاطرنشان کرد: از این تعداد شش هزار و ۵۳۸ فقره پرونده در بخش کالا و خدمات بیشترین فراوانی را به خود اختصاص داد.

محمدی با اشاره به اینکه یک هزار و ۲۹ فقره پرونده در حوزه قاچاق و ۶۷۶ فقره پرونده در بخش بهداشت تشکیل‌شده است، تصریح کرد: از مجموع این پرونده‌ها هشت هزار و ۱۸۱ فقره رسیدگی و مختومه شده است.

وی افزود: متخلفان این پرونده‌ها محکوم‌به پرداخت ۵۵۱ میلیارد و ۶۱۳ میلیون ۷۲۷ هزار ریال جریمه نقدی شدند.

کد خبر 4899441

منبع: مهر

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی رضا محمدی پلمب جریمه نقدی ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر شیراز نیمه شعبان شهرکرد بارش باران گرگان بیرجند استانداری قزوین ایلام جهش تولید قزوین فقره پرونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۳۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حمزه لقمانی گفت: ماموران منابع طبیعی و آبخیزداری با کشف هیزم قاچاق از یک کامیون، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: پرونده قاچاق سه هزار کیلوگرم هیزم به ارزش ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال در شعبه سوم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز یاسوج رسیدگی شد.

وی ادامه داد: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و به دلیل ارائه نشدن مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز اعلام کرد.

لقمانی فر اضافه کرد: علاوه بر ضبط هیزم کشف شده، متهم به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

دیگر خبرها

  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • پلمب یک مشاور املاک به دلیل نداشتن پروانه کسب
  • بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • یک مشاور املاک در کرمانشاه پلمب شد
  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور
  • رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج
  • صافکار متخلف اردبیلی نقره داغ شد
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد