Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@16:19:04 GMT

۹۰ پروژه اقتصاد مقاومتی لرستان دارای اهداف جهش تولید هستند

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۳۸۹۷

۹۰ پروژه اقتصاد مقاومتی لرستان دارای اهداف جهش تولید هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان به ریاست سید موسی خادمی استاندار لرستان و با حضور حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان، سمانه حسن پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به صورت ویدئو کنفرانس در محل سالن جلسات استانداری لرستان تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سمانه حسن پور دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت پروژه‌های مرتبط با جهش تولید، اظهار داشت: از ۲۰۶ پروژه معرفی شده توسط دستگاه‌های اجرایی استان، حدود ۹۰ پروژه در بخش‌های مختلف که اهداف جهش تولید را محقق می‌سازد نظیر پروژه‌های کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، گردشگری و شیلات و دانش بنیان و همچنین زیرساخت‌های مؤثر بر جهش تولید همانند راه، آب، برق و گاز هستند.

وی تصریح کرد: باید زیر ساخت‌های مرتبط با تولید را مدنظر داشته باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان اظهار داشت: تأمین اعتبار پروژه‌ها از منابع مختلف نظیر اعتبارات بودجه عمومی دولت (ملی و استانی)، سرمایه گذاری بخش خصوصی، تعاونی، تسهیلات و منابع داخلی شرکت‌های دولتی تأمین خواهد شد.

حسن پور گفت: دستگاه‌های اجرایی مانند صنعت، معدن و تجارت استان پروژه‌هایی را بایستی انتخاب کنند که از جنس جهش تولید بوده و از فرصت‌های به وجود آمده برای اخذ تسهیلات سرمایه در گردش برای استان بهره مند شوند.

کد خبر 4899460

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان جهش تولید ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر شیراز نیمه شعبان شهرکرد بارش باران گرگان بیرجند استانداری قزوین ایلام جهش تولید قزوین جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۳۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان

استاندار لرستان از تشکیل کارگروه ویژه برای پیگیری بیکاری در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، صبح امروز، با اشاره به پیگیری بیکاری در لرستان، گفت: رئیس‌جمهور در نشست هیئت‌دولت و استانداران دستور پیگیری بیکاری در استان‌های دارای بیشترین آمار را صادر کرده‌است.

او خطاب به مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، اضافه کرد: کارگروه ویژه برای پیگیری بیکاری در این استان در هفتۀ جاری تشکیل شود.

عقب‌ماندگی‌های لرستان را با کار جهادی جبران کنیم

استاندار لرستان عنوان کرد: رئیس‌جمهور با تأکید بر بانک‌های عامل خواستار تسریع در پرداخت تسهیلات برای حمایت واحدهای تولیدی و مشاغل خرد در استان‌های دارای بیشترین آمار بیکاری شده‌است.

شفقت بیان کرد: کارگروه ویژۀ اشتغال در لرستان باید به‌صورت ویژه موضوع اشتغال این استان را پیگیری کند.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • برنامه های و اهداف شرکت گلتاش در سال ۱۴۰۳
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان