Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ  کشواد بهروزی زاده  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: با اعلام این خبر گفت : از آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی، پلیس سیستان و بلوچستان با قوت تمام در کنار دیگر دستگاه‌های مرتبط، این طرح را در تمامی محور‌های مواصلاتی استان اجرایی کرده است.

او با اشاره به مصوبات طرح فاصله گذاری اجتماعی مبنی بر ممنوعیت سفر‌های استانی و بین شهری تصریح کرد: در مدت زمان اجرای این طرح با مشارکت خوب مردم استان شاهد کاهش ۵۶ درصدی تردد‌ها در معابر برون شهری استان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه وقوع تصادفات جاده‌ای نیز در محور‌های مواصلاتی استان کاهش چشمگیری داشت به طوریکه تصادفات فوتی در نوروز امسال نسبت به سال قبل ۶۶ درصد کاهش یافت.

سرهنگ بهروزی زاده به حضور پر قدرت پلیس در کنار دیگر دستگاه‌ها در محور‌های مواصلاتی و مبادی ورودی شهر‌های استان اشاره کرده و گفت: پلیس از آغاز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با جدیت از ورود بیش از ۱۴ هزار خودرو با پلاک غیر بومی به سیستان و بلوچستان جلوگیری کرده است.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: البته در مدت زمان اجرای این طرح شاهد تخلفاتی از سوی بعضی از افراد بودیم که در این رابطه ۵۶ خودرو توقیف و ۳۳۰ خودرو نیز در محور‌های مواصلاتی و معابر برون شهری استان اعمال قانون و مشمول جریمه نیم میلیون تومانی شدند.

او با تقدیر از همکاری و مشارکت خوب مردم فهیم استان در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تصریح کرد: مأموران پلیس تا پایان شکست بیماری کرونا در کنار مدافعان سلامت و سایر دستگاه‌های مربوطه خواهند ماند و برای امنیت و سلامت جامعه از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راهور کرونا ویروس طرح فاصله گذاری اجتماعی محور های مواصلاتی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۳۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

2 کشته بر اثر برخورد خودروی شوتی با اتوبوس در محور نهبندان-زاهدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  رئيس پليس راه استان گفت: بامداد امروز ساعت 5:10 در کیلومتر 14 محور نهبندان - زاهدان ، در اثر برخورد يکدستگاه اتوبوس با وانت تويوتا حامل سوخت قاچاق  2 نفر جان خود را از دست دادند.  
 
سرهنگ عليرضا رضايي افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند يکدستگاه اتوبوس با يک وانت تويوتا حامل سوخت قاچاق برخورد کرده است که بر اثر اين حادثه رانندگي،  خودروی تویوتا حامل سوخت دچار حریق شده و 2 نفر به دليل شدت جراحات جان خود را از دست دادند. 
 
وی  با بيان اين که علت تصادف برابر نظريه کارشناسان پليس راه، تغيير مسير ناگهاني از سوي راننده اتوبوس تشخيص داده شده است، گفت: رانندگان با رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي از هرگونه عجله و شتاب بي مورد پرهيز کنند تا شاهد اينگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشيم. 

دیگر خبرها

  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه حادثه خیز درمحور‌های مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • وزارت کار بخشی از سهم اشتغال کشور را به فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه پرتصادف محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • 2 کشته بر اثر برخورد خودروی شوتی با اتوبوس در محور نهبندان-زاهدان 
  • تویوتای ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس سیستان و بلوچستان
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • سازش ۶۷ درصد پرونده‌های ارجاعی به مشاوران کلانتری‎های سیستان و بلوچستان