Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@08:13:25 GMT

۴۹ مبتلا و ۲۸ نفر مشکوک به کرونا در اتوبوسرانی تهران

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۴۲۳۱

۴۹ مبتلا و ۲۸ نفر مشکوک به کرونا در اتوبوسرانی تهران

خبرگزاری فارس: محمود ترفع در نشست خبری که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد درباره تمهیدات اتوبوسرانی جهت مقابله با کرونا گفت:اتوبوس‌های تهران از جمله اتوبوس‌های بی آر‌تی (تندرو) صندلی آن‌ها علامت گذاری شده تا فاصله اجتماعی مسافران رعایت شود و از ناوگان کمکی نیز جهت جابجایی مسافران بهره‌مند شده‌ایم.

وی افزود:، ولی باید توجه داشت اگر همه مردم مشابه قبل از اسفند به محل کار وفعالیت خود بازگردند قطعا جابجایی مسافران به صورتی نیست که بتوان دقیق فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرد و باید تمهیدات مناسب را در نظر گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد:‌علیرغم اینکه علامت گذاری بر روی صندلی‌های اتوبوس طی روز‌های گذشته انجام گرفته، ولی متاسفانه پس از مدت کوتاهی این شماره گذاری‌ها توسط برخی جدا شده و اثری از آن‌ها نیست.

ترفع اعلام کرد: برخی از مسیر‌ها همچون چهاراه ولیعصر، جزو شریان حیاتی اتوبوسرانی محسوب می‌شود چرا که محل تقاطع چند خط مترو و اتوبوس است؛ بنابراین علاوه بر اینکه ما تمیهدات لازم را در نظر گرفته‌ایم، ولی باید موازین بهداشتی و فاصله را مسافران رعایت کرده و در صورت شلوغی اتوبوس منتظر اتوبوس بعدی با مسافر کمتر باشد.

وی گفت: قبل از بروز و شیوع کرونا روزانه یک میلیون و ۸۰۰ تا دو میلیون نفر از طریق اتوبوس در تهران جابجا می‌شدند که اکنون این آمار به کمتر از ۳۰۰ هزار مورد رسیده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در مورد آمار مبتلایان به کرونا در اتوبوسرانی گفت: خوشبختانه آمار مبتلایان کاهش یافته است و در حال حاضر ۴۹ نفر تست کرونای آن‌ها در اتوبوسرانی اعم از پرسنل و رانندگان تست کرونای آن‌ها مثبت بوده است. ۲۸ نفر هم مشکوک به این بیماری هستند چرا که بر اساس غربالگری صورت گرفته با همکاری شرکت شهر سالم به طور مثال اکسیژن خون آن‌ها کمتر بوده و یا علائمی مشکوک داشتند.

ترفع بیان داشت: دو نفر متاسفانه در اتوبوسرانی به دلیل بیماری کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

ادامه دارد...

منبع: فردا

کلیدواژه: اتوبوسرانی تهران کرونا بی آر تی مبتلایان کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۴۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران اعلام کرد: ضمن عذر خواهی از شهروندان و مسافران به اطلاع می‌رساند؛ با توجه به اختلال پیش آمده در خط ۵، سرویس دهی در این مسیر به کندی انجام می‌شود.

به منظور رفاه حال شهروندان با شرکت واحد اتوبوسرانی برای جابه‌جایی شهروندان هماهنگی‌های لازم انجام شده است. از شکیبایی و همراهی مسافران سپاسگزاریم.

کد خبر 6091893

دیگر خبرها

  • (تصاویر) ناوگان جدید اتوبوسرانی تهران
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • پاسخ مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی به منتقدان/ اتوبوس‌های برقی قادرند چه مسافتی را طی کنند+ فیلم
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!