Web Analytics Made Easy - Statcounter

​در اقدامی هماهنگ با سایر بنادر کشور از تلاش های فعالان صنعت حمل و نقل دریایی، کارگزاران بندری و همچنین دریانوردان استان هرمزگان که در ایام نوروز و تعطیلات ناشی از اپیدمی ویروس کرونا، در تامین زنجیره کالای اساسی، اقلام بهداشتی و پزشکی به شکل شبانه روز همت گماردند تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان،  "اله مراد عفیفی پور"  درحاشیه این مراسم با اشاره به شرایط حاکم از اپیدمی ویروس کرونا بر جهان اظهارداشت: در کنار مجاهدت های  سپید پوشان  جبهه سلامت کشور، و گروههای جهادی و تولیدی، تلاشگرانی نیز بودند که دو شادوش دیگر هموطنان در راستای گردش زنجیره تامین کالاو انتقال لوازم بهداشتی و پزشکی به درون کشور به انجام رسالت انسانی و اخلاقی خود پرداختند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پس از شیوع ویروس نوپدید کرونا  نیاز به تامین اقلام بهداشتی و ملزومات  پزشکی به طرز چشم‌گیری افزایش یافته خاطر نشان کرد: اقدامات و تلاش مجدانه دریانوردان و بخش های دولتی  و شرکت های کارگزار خصوصی در بنادر کشور به منظور جلوگیری از پیامدهای وآثار منفی اجتماعی و اقتصادی ناشی از بیماری کووید- 19  بسیار موثر بوده به گونه ایی که  خوشبختانه هیچگونه خلل و نگرانی در جهت کمبود کالاها در کشور وجود نداشت.

 مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از تمامی تعاونیهای مسافری، گردشگری  و لندینگ کرافتداران استان که در اجرای دستورالعمل ها و الزامات بهداشتی اهتمام ویژه ای داشته اند تصریح کرد: در کنار فعالیت شبانه روزی در حوزه تجارت در بخش گردشگری برغم اینکه نیمه دوم سال و بخصوص ماهای پایانی رونق فعالیت کاری تعاونیها محسوب می شود و محدودیت تردد در این مقطع زمانی خساراتی را متوجه تلاشگرانی این حوزه  نمود، اما تعاونیها، مشارکت در برنامه تدوین شده از سوی سازمان بهداشت جهانی و ستاد مقابله با شیوع ویروس کووید-19استان هرمزگان در جهت نیل به سلامت  هموطنان و برون رفت از شرایط بحران را مشی کاری خود دانستند که این معاضدت و هم افزایی نیز درجای خود درخور تحسین و شایسته تقدیر است .

 شایان ذکر است امروزدوشنبه ۲۵ فروردین ماه مدیرکل و جمعی از مسئولین بنادر ودریانوردی هرمزگان در اقدامی هماهنگ با سایر بنادر کشور ضمن حضور در چند پایانه خدمات دریایی و بندری، شرکت های نفتی، با جمعی از دریانوردان و رانندگان حمل ونقل جاده ای دیدار کرده و از تلاش های متعهدانه ایشان که با نقش آفرینی و پذیرش خطر ایفای رسالت اخلاقی و تکالیف انسانی خود در اوج اپیدمی ویروس کرونا  دوشادوش  دیگر جهادگران حضوری با صلابت داشتند تقدیرکردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۴۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد کاظم موحدی آزاد در حاشیه بازدید از نمایشگاه نمونه کشفیات و دستاورد‌های انتظامی، سامانه کنترل و نظارت مرکز فرماندهی هرمزگان افزود: پیشرفت هر چه بیشتر نیروی پلیس در زمینه هوشمند سازی و نصب تجهیزاتِ رصدِ برخط محور‌های مواصلاتی و جایگاه‌های سوخت، برای کنترل و مهار جرایم، موجب کاهش تنش‌های احتمالی می‌شود.

بیشتر بخوانید: نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه در بازدید از بندر شهید رجایی

وی از تلاش همه جانبه نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی قدردانی کرد.
دادستان کل کشور گفت: با توجه به قابلیت مشاهده موقعیت دقیق جغرافیایی محل جرم از طریق سامانه پایش تصویری، راه اندازی این سامانه موجب کاهش جرایم و تصادفات، انجام موفق ماموریت ها، برقراری امنیت مطلوب و کاهش مراجعات مردمی به پلیس می‌شود.

دیگر خبرها

  • قدردانی وزیر کشور از تلاش بی وقفه برای پیداکردن یسنا، دختر ایران زمین
  • زیرساخت‌های بندری استان بوشهر تقویت می‌شود
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • تعطیلی بنادر مسافربری غرب هرمزگان
  • بنادر غرب هرمزگان به دلیل شرایط نامساعد جوی تعطیل شد
  • ◄ ایجاد طرح جامع بندر شهید حقانی به عنوان قطب مسافری و تفریحی
  • فعالیت ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی در بندر امام خمینی
  • ۶۶۰ هزار مسافر در بنادر شرق هرمزگان جابه‌جا شد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت