Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@10:26:07 GMT

تاکید فرماندار صومعه سرا بر لزوم کنترل بازار

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۴۴۸۰

تاکید فرماندار صومعه سرا بر لزوم کنترل بازار

سید جلال سید محمدی در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار داشت : قیمت گذاری کالاها، نظارت و بازرسی  واحدهای صنفی از مهمترین وظایف ستاد تنظیم بازار است و این ستاد با هرگونه افزایش کرایه تاکسی ها، نانوایی ها و کودهای کشاورزی مقابله می کند.

وی با اشاره به نظارت مستقیم با لحاظ کردن بخش بهداشتی در بازار تصریح کرد: حضور در بازار به صورت اکیپی صورت بگیرد و کنترل بازار یکی از تاکیدات اصلی است تا مردم لمس کنند که بر بازار نظارت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی  با تاکید بر این که  درج قیمت کالاها الزامی بوده و  نمایندگان ستاد در این مورد حساس هستند افزود: برخورد با متخلفان از سوی دستگاه تعزیرات حکومتی باید به جد دنبال شود.
فرماندار صومعه سرا در ادامه افزود: مرحله دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی باید قوی تر از مرحله قبل اجرا گردد زیرا مراجعات بیماران به بیمارستان رو به افزایش است و در صورت عدم رعایت دوباره حوادث ناگوار گذشته تکرار خواهد شد .
سیدمحمدی یاداور شد: از روزهای نخستین ویروس کرونا، کمک به نیازمندان توسط خیرین در شهرستان استمرار داشته که در ایام ماه مبارک رمضان هم باید این مهم مورد توجه قرار گیرد.
فرماندار صومعه‌سرا با تاکید براینکه با نانوایی‌ها که اصول پخت نان را رعایت نکنند برخورد شود افزود:قوت غالب مردم نان است و نباید بدون کیفیت به مردم عرضه گردد .
شهرستان صومعه سرا با سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است که در آن ۱۹ اتحادیه با حدود ۷هزار واحد صنفی وغیر صنفی مشغول فعالیت هستند.

برچسب‌ها ستاد پشتیبانی برنامه‌ی تنظیم بازار صومعه سرا گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صومعه سرا گیلان صومعه سرا گیلان صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۴۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور عراق گفت: باید تدابیر لازم در کشور عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی (ع) صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمدکاظم آل‌صادق امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت‌_ در نشست مشترک با مشاور وزیر داخلی عراق اظهار کرد: با شکوه برگزار شدن مراسم اربعین‌حسینی سال گذشته مرهون تعامل و همدلی مسئولان دو کشور بود.

وی با تاکید بر اینکه تدابیر لازم در کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی صورت گیرد، افزود: مقرر شده خط‌مشی راه‌ها و نصب علائم بیشتر در مسیرها کار شود.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور عراق اضافه کرد: با توجه به اینکه تردد زائران بیشتر در گذرگاه مهران است باید در ایام اربعین‌حسینی با هماهنگی دو کشور امکانات از جمله سرویس‌های بهداشتی، سوله‌های خنک‌کننده و منابع نگهداری آب و یخ فراهم شود.

کد خبر 751171

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • لزوم ایجاد آزمایشگاه استاندارد کنترل کیفی کالا در مرز باشماق
  • تاکید سازمان همکاری اسلامی بر لزوم تحریم همه‌جانبه اسرائیل
  • لزوم تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • چرا داستان «جمشید بسم‌الله» دهه‌هاست تکرار می‌شود؟
  • تاکید عربستان بر لزوم برقراری آتش‌بس فوری در غزه
  • تخریب برخی جاده‌های روستایی ممسنی / لزوم کارهای آبخیزداری در فارس