Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری انلاین به نقل از ایرنا، فرهاد خوگر، رئیس سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری خلخال در استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگاران افزود: رانندگان تاکسی‌های عمومی پلاک زرد خلخال تنها مجاز به سوار و پیاده کردن یک نفر در صندلی جلو و ۲ سرنشین نیز در صندلی عقب بوده و سوار کردن ۳ سرنشین در صندلی عقب خودرو ممنوع بوده و با رانندگان خاطی برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار کرد: این تصمیم به تصویب شورای شهر، پلیس راهور و سازمان حمل و نقل همگانی با هدف اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و قطع زنجیره ویروس کرونا رسیده است.  

خوگر گفت: با این کار هیچ تغییری در نرخ کرایه تاکسی‌ها اعمال نخواهد شد.  

وی افزود: رانندگان تاکسی‌های درون‌شهری و حومه موظف هستند نسبت به استفاده دائم از ماسک و دستکش در زمان فعالیت و جابه‌جایی مسافر اقدام کنند.  

خوگر بیان کرد: این سازمان برای حفظ سلامتی رانندگان تاکسی و سرنشینان به تهیه و تامین ماسک و مواد ضدعفونی کننده و توزیع آن در چهار مرحله بین رانندگان تاکسی‌های عمومی خلخال اقدام کرده و دستکش رانندگان نیز بزودی توزیع خواهد شد.  

کد خبر 500751 برچسب‌ها استان اردبیل كرونا در ايران خودرو - تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان اردبیل كرونا در ايران رانندگان تاکسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۴۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزون بر پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال آزادسازی شد

حسین معصوم‌زاده گفت: برابر پیگیری‌های مکرر قضایی که از سوی این اداره اراضی ملی مورد نظر که در بخش شاهرود از توابع شهرستان خلخال قرار دارد، رفع تصرف شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست خلخال افزود: اراضی تصرف شده درون محدوده منطقه حفاظت شده آق داغ قرار داشت و با ایجاد فنس مورد تصرف قرار گرفته بود اما با پیگیری‌های صورت گرفته، با حکم مقام قضایی آزادسازی شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست خلخال در ادامه از حامیان محیط زیست خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی، موضوع را از طریق شماره ارتباطات مردمی ۱۵۴۰ گزارش دهند.

منطقه حفاظت شده آق داغ خلخال که ۹۳ هزار هکتار مساحت دارد، به دلیل برخورداری از تنوع زیستی و گونه‌های نادر گیاهی و جانوری از جمله انواع پرندگان شکاری، کبک، تیهو، کل و بز، پلنگ، سیاه گوش و سایر گونه‌ها تحت مدیریت اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل قرار دارد.

استان اردبیل با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر در شمال‌غربی ایران همجوار با استان‌های آذربایجان‌شرقی، گیلان، زنجان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • افزون بر پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال آزادسازی شد
  • آزادسازی پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال
  • BRT کرج تا کمالشهر ادامه می‌یابد؟
  • شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان
  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • عکس| پیشنهاد عجیب و غریب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • امداد رسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • از سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم/مسدودی محور پونل - خلخال