Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-09@11:18:08 GMT

تعداد مبتلایان به کرونا در روسیه از ۱۸ هزار نفر فراتر رفت

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۵۰۶۶

تعداد مبتلایان به کرونا در روسیه از ۱۸ هزار نفر فراتر رفت

طبق جدیدترین آمار، در روسیه تنها طی یک روز گذشته، ۲۵۵۸ نفر به ویروس کرونا آلوده شدند تا شمار مبتلایان به این بیماری به ۱۸۳۲۸ نفر برسد، ضمن اینکه میزان مرگ و میر ناشی از کرونا در این کشور هم به ۱۴۸ مورد افزایش یافت. ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «تاس»، ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه، امروز، دوشنبه (13 آوریل/ 25 فروردین ماه) گزارش داد که تعداد افرادی که طی یک روز گذشته در این کشور به ویروس کرونا آلوده شده‌اند، 2558 نفر افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین ، در مجموع تاکنون 18328 مورد از بیماری کرونا در روسیه تشخیص داده شده است. در کل دوره شیوع این بیماری ، 148 مورد مرگ و میر ثبت شده و 1470 نفر بهبود یافته‌اند.

بر اساس این اطلاعات، بیشترین افزایش موارد ابتلا به کرونا در شهر مسکو ، منطقه مسکو و شهر سن پترزبورگ به ترتیب با تعداد 1355 ، 495 و 121 نفر بوده است. بطور کلی موارد آلودگی در 82 منطقه فدرال روسیه شناسایی شده است.

این ستاد با اشاره به رشد نگران کننده شیوع ویروس کرونا در پایتخت، افزود، با ثبت هزار و 355 مورد جدید این بیماری در مسکو، تعداد کل مبتلایان در این شهر به بیش از 11.5 هزار رسیده است.

طبق این اطلاعات، طی 24 ساعت گذشته 179 بیمار بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شدند. از این تعداد ، 150 نفر - در مسکو ، شش نفر - در منطقه نیژنی نوگوراد و چهار نفر هم در سن پترزبورگ بودند.

در عین حال طی روز گذشته 10 نفر در مسکو ، سه نفر در منطقه نیژنی نوگوراد ، دو نفر در جمهوری چچن  و در منطقه مسکو، مورمانسکی و جمهوری اوستیای شمالی، هر کدام یک نفر جان باختند.

سرویس فدرال خدمات بهداشتی و رفاه انسانی روسیه هم اعلام کرد، تا تاریخ 13 آوریل (25 فروردین) به روی بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر آزمایش کرونا انجام شده است. 141 هزار نفر هم در حال حاضر تحت نظارت پزشکی قرار دارند.

امضای حکم پرداخت حقوق اضافی برای پزشکان در روسیه

علاوه بر این، "میخائیل میشوستین" نخست وزیر روسیه امروز، دوشنبه ، حکم مربوط به اختصاص مبلغ 50 میلیارد روبل برای پرداخت حقوق اضافی به پزشکان را امضاء کرد.

در این حکم یادآوری شده که 640 میلیون روبل دیگر هم برای مجهز شدن بیمارستان‌ها به تجهیزات پزشکی و تخت‌های بیشتر برای دریافت بیماران مبتلا به COVID-19مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

در خبر دیگری هم فرمانداری منطقه ایکاترین‌برگ روسیه از فرود هواپیمایی حامل تجهیزات محافظت شخصی در برابر یروس کرونا از کشور چین در این شهر خبر داد. این تجهیزات به دو بیمارستان تخصصی ایکاترین‌برگ تحویل داده می‌شود. محموله کمک‌های پزشکی چین شامل: 3 میلیون ماسک پزشکی ، 6 هزار لیوان ، 300 هزار دستکش ، 800 جعبه لباس‌های محافظ پزشکی است تا نیازهای روزانه پزشکان و کادر درمانی این شهر را تأمین کند.

شمار مبتلایان به کرونا در روسیه به 16 هزار نفر نزدیک شدمرگ 14 بیمار دیگر در مسکو / استفاده از پهپاد برای مقابله با کرونا در روسیهاعزام پزشکان چینی برای کمک به مبارزه با کرونا در روسیه

انتهای پیام/

R1445/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا اخبار "روسیه"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار روسیه ویروس کرونا اخبار روسیه کرونا در روسیه ویروس کرونا هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۵۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه سفرای انگلیس و فرانسه را احضار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه امروز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که سفیر فرانسه در مسکو را احضار کرده است.

در بیانیه صادره از سوی وزارت امور خارجه روسیه در این خصوص آمده است که احضار سفیر فرانسه در رابطه با اظهارات جنگ طلبانه پاریس و اطلاعاتی در مورد دخالت فزاینده این کشور در درگیری‌های مرتبط با اوکراین انجام شده است.

بیانیه مذکور اضافه کرد که مسکو به سفیر فرانسه درباره خط مخرب و تحریک آمیز پاریس هشدار داده و تأکید کرده است که این موضوع منجر به تشدید بیشتر درگیری‌ها خواهد شد.

این وزارتخانه در ادامه خاطرنشان کرد که تلاش‌های پاریس برای ایجاد نوعی «ابهام راهبردی» برای روسیه با اظهاراتی درباره اعزام احتمالی نیروها به اوکراین محکوم به شکست است.

از سوی دیگر، شبکه تلویزیونی یورو نیوز نیز گزارش داد که روسیه سفرای انگلیس و فرانسه را به وزارت امور خارجه فراخوانده است.

به گزارش این شبکه تلویزیونی، سفیر بریتانیا و سفیر فرانسه در روسیه روز دوشنبه به طور جداگانه به وزارت امور خارجه روسیه فراخوانده شدند.

به نایجل کیسی، سفیر بریتانیا در روسیه هشدار داده شده که در صورت استفاده اوکراین از تسلیحات بریتانیایی برای حمله به داخل خاک روسیه، پاسخ مسکو می‌تواند هرگونه تأسیسات و تجهیزات نظامی لندن در داخل خاک اوکراین و فراتر از آن را شامل شود.

به گزارش خبرگزاری تاس، «پیر لوی» سفیر فرانسه در مسکو نیز به وزارت امور خارجه روسیه فراخوانده شد.

کد خبر 6098648

دیگر خبرها

  • کشورهای غیردوست به رژه پیروزی در مسکو دعوت نشدند
  • روسیه کارخانه تویوتا را تصاحب کرد
  • تنش شدید میان روسیه و غرب درباره اعزام نیرو به اوکراین/ تصرف دو منطقه دیگر اوکراین توسط ارتش روسیه
  • مسکو: به اخراج وابسته نظامی روسیه توسط لندن پاسخ می‌دهیم
  • مسکو: نیروهای فرانسوی را هدف قرار می‌دهیم
  • مسکو در بزنگاه تصمیم درباره اردوغان
  • توقیف ۱۳ میلیون دلار دارایی دو بانک غربی در روسیه
  • چین: از نشستهای صلح اوکراین با مشارکت همه طرف‌ها حمایت می‌کنیم
  • روسیه سفرای انگلیس و فرانسه را احضار کرد
  • آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند