Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: در سال گذشته ۳۱۱ کلاس کانکسی در استان بوده که همه جمع‌آوری شده و مدارس احداثی جایگزین شده است، در مناطق عشایری به دلیل جابه جایی و کوچ عشایر ناچارا از کلاس‌های کانکسی استفاده می‌شود. ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مهراله رخشانی مهر در نشست ویدئو کنفرانسی با اصحاب رسانه خوزستان که در اداره‌کل نوسازی مدارس خوزستان برگزار شد با بیان این که موضوع مشارکت‌های مردمی یکی از حوزه‌های پرکار این سازمان است اظهار داشت: در سال گذشته بیش از 1500میلیارد تومان تعهد خیرین را حوزه مدرسه‌سازی داشته‌ایم و بنا داریم این رقم را تا 40درصد برای سال 99 افزایش دهیم‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سال گذشته 111 میلیارد تومان تعهد خیرین را در خوزستان داشتیم که این رقم بخشی از آن 1500 میلیارد تومان است. بسته‌ای را در سازمان نوسازی کشور و وزارت آموزش‌ و پرورش تحت عنوان "بسته تحول مشارکت های مردمی" تهیه کردیم که در این بسته راهکار‌های درگیر کردن بیشتر مردم را در حوزه مدرسه‌سازی ارائه شده است.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با بیان این که موضوع جمع آوری کلاس‌های کانکسی اولویت سازمان نوسازی بوده ادامه داد: براساس گزارشی که به دست ما ارسال شده در سال گذشته 311 کلاس کانکسی در استان بوده که همه جمع‌آوری شده و مدارس احداثی جایگزین شده است و در مناطق عشایری به دلیل جابه جایی و کوچ عشایر ناچارا از کلاس‌های کانکسی استفاده می‌شود.

23 هزار کلاس درس تجهیزات نسب بخاری گازی ندارند

رخشانی‌مهر با بیان این که در استان خوزستان 6هزار آموزشگاه با 30 هزار کلاس درس مشغول فعالیت هستند گفت: 570 هزار کلاس درس در کشور داریم که 24 هزار کلاس با بخاری نفتی گرمایش می‌شوند. امسال طبق آخرین آمار 23 هزار بخاری نفتی داریم چون زیرساخت گاز در آنجا وجود ندارد. وزارت نفت برای امسال پذیرفته که 100 هزار کلاس درس را استانداردسازی کند. ظرفیت‌ها و اعتبارات موجود نویدبخش اتفاقات مثبت در سال 99 در حوزه استاندار سازی مدارس کشور خواهد بود.

سال پرزحمت اداره‌کل نوسازی مدارس با سیل و زلزله

وی با بیان این که سال 98 سال پرزحمتی برای اداره‌کل نوسازی مدارس خوزستان بود عنوان کرد: زلزله مسجد‌سلیمان 60 مدرسه با حدود 60 میلیارد تومان خسارت در این شهرستان برجای گذاشت که درحال حاضر تعمیرات اساسی 40 مدرسه به اتمام رسیده و هم زمان با شروع سال تحصیلی 98 در مهرماه به بهره‌برداری رسیده است همچنین 4 پروژه خیرساز 6ک لاسه در حال احداث است.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور تامین 50 میلیارد تومان از اعتبارات نفت برای تعمیرات اساسی مدارس مناطق سیل‌زده استان را اقدامی ارزشمند از سوی استانداری خوزستان برشمرد و افزود: ‌185 میلیاردتومان به صورت مشارکتی بین استانداری و نوسازی برای تامین آب سردکن و وسایل سرمایشی مدارس خوزستان توافق‌نامه امضا شد.

رخشانی‌مهر با بیان این که 1331 در سال 98 با اعتبار 232 میلیارد تومان بازسازی و مقام‌سازی شد و تحویل آموزش و پرورش خوزستان داده شده بیان کرد: در استان خوزستان توجه به تجهیز آموزشی و کمک آموزشی مدارس ویژه است، به این منظور در سال 98 بیش از 114 میلیارد تومان برای خرید تجهیزات مدارس خوزستان هزینه شده است.

114 میلیارد تومان برای تجهیز مدارس خوزستان هزینه شد

وی با بیان این که در استان خوزستان نگاه ویژه‌ای بر تجهیز مدارس است افزود: به همین منظور در سال گذشته 114 میلیارد تومان برای تجهیز آموزشی و کمک آموزشی مدارس خوزستان هزینه شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان لرستان درگذشتوزیر آموزش و پرورش در ری: پیش‌بینی 2700 میلیارد تومان اعتبار نوسازی مدارس؛ 30 درصد ظرفیت آموزشی نیاز به بازسازی داردواکنش آموزش و پرورش ‌به انتشار تصاویری از وضعیت مدرسه سادات درچه؛ مرمت بر عهده ‌نوسازی مدارس است‌انتهای پیام/331/ح R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازی مدارس کشور کلاس های کانکسی سازمان نوسازی میلیارد تومان مدارس خوزستان هزار کلاس درس نوسازی مدارس سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۵۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی با بیان اینکه تکمیل طرحهای نیمه تمام جزو اولویتهاست،گفت: با جذب یکهزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات امسال مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی تکمیل و مدارس جدید ساخته خواهد شد.

قهرمان رحمانی، با بیان اینکه جبران کمبود سرانه فضای آموزشی در استان باید در اولویت باشد، افزود: اولویت دولت تکمیل هنرستانهاست، لذا با جذب اعتبارات و تکمیل هنرستانها و هشت پروژه نیمه تمام می توان گام مؤثری در توسعه فضاهای آموزشی استان برداشت.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هم در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی، با تأکید بر اهمیت مشارکت در امر مدرسه سازی افزود: ظرفیتهای بزرگی در استان وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت برای امر مدرسه سازی استفاده کرد.

پیام صدقی افزود: هویت بخشی به مدرسه و معماری مدارس، ساماندهی املاک مازاد و ساخت مجتمع‌های بزرگ با رویکرد محله محور در استان در دستور کار است.

صدقی اضافه کرد: جهاد مدرسه سازی در دولت سیزدهم با قدرت، سرعت و با کیفیت ادامه دارد.

در این مراسم پیام صدقی به عنوان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی معرفی و از زحمات قهرمان رحمانی، مدیرکل سابق قدردانی شد.

 

 

دیگر خبرها

  • احداث ۵ هزار کلاس درس از محل مولدسازی در خراسان رضوی
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم
  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب