Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-08@22:45:36 GMT

رضایت ۷۹ درصدی شاکیان از سامانه ۱۲۴

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۵۴۴۸

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت صمت، عباس تابش با بیان این مطلب، افزود: با توجه به ضرورت دریافت بازخوردهای واقعی از سوی مصرف کنندگان درخصوص عملکرد ستادهای خبری سازمان های صنعت، معدن وتجارت و نحوه رسیدگی به شکایات مردمی (سامانه 124 )، این سازمان نظر سنجی از شاکیان را با روش‌های مختلف در دستور کار خود قرار داده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر اساس نظرسنجی های انجام شده در اسفند ماه سال 1398 از مجموع 2 هزار و 370 نفر که نسبت به طرح شکایت در پورتال سازمان اقدام کرده بودند، 79درصد شاکیان از مدت زمان رسیدگی و نحوه پاسخگویی به شکایات رضایت داشته اند.

معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان همچنین تصریح کرد: علیرغم حجم بالای شکایات دریافتی و وابسته بودن دلایل آن به مولفه های متعدد تلاش می شود نسبت به ارتقای سطح رضایت مندی مصرف کنندگان اهتمام ویژه انجام شود.

تابش در خصوص نحوه نظر سنجی نیز بیان کرد: در این شیوه نظر سنجی با طرح تعدادی سئوال هدف دار، شاکیان و مراجعه کنندگان به ستادخبری سازمان های صنعت، معدن و تجارت استانها ، نظرات خود را از روند دریافت تا رسیدگی و پاسخگویی به شکایت درج کردند و بر این اساس عملکرد آن استان در پاسخگویی به شکایات توسط این سازمان مورد رصد قرار گرفته است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در سال 97 نظر سنجی از شکات توسط کارشناسان ستادخبری مستقر در سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استانها انجام می شد، اما با تدابیر اتخاذ شده از نیمه سال 98 سعی شد تا با قراردادن سوالات در پورتال سازمان، نظرات مردم بصورت واقعی تر دریافت شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان صنعت معدن صنعت معدن و تجارت معاون وزیر مصرف کنندگان نظر سنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۵۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت تعزیرات، حضور موثر در بازار است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد اصانلو رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در دیدار با استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه سازمان تعزیرات حکومتی زمان رسیدگی به پرونده‌ها را کاهش داده است گفت: سال گذشته ۱۷ هزار پرونده قاچاق وارد تعزیرات هرمزگان شده بود که به ۹۹ درصد آن رسیدگی شد و هم اکنون رسیدگی به پرونده‌ها را به کمتر از ۱۵ روز رسانده است.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به بحث نظارت بر تولید، مبادی ورودی و شرکت‌های وارد کننده اشاره کرد و گفت: سازمان تعزیرات به دنبال این است که به بازار ثبات ببخشد و در عرضه و خرده فروشی‌ها نظارت جدی داشته باشد تا در سطح بازار حس شود.

اصانلو با اشاره به کمبود تجهیزات و ابنیه در تعزیرات استان هرمزگان، نداشتن تجهیزات را میراث گذشتگان دانست و گفت: از مجموع ساختمان‌های تعزیرات استان هرمزگان تنها یک ملک متعلق به تعزیرات است و بقیه به صورت امانی و استیجاری در اختیار این اداره کل قرار گرفته است.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از استاندار هرمزگان خواست به تجهیز و تقویت تعزیرات حکومتی استان با استفاده از ظرفیت‌های استانی کمک کند.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در این دیدار ضمن قول مساعد برای کمک به ابنیه و تجهیزات سازمان تعزیرات حکومتی از عملکرد سازمان تعزیرات به ویژه در هرمزگان تقدیر کرد و گفت: برخورد قاطع تعزیرات حکومتی در مبارزه با قاچاق ستودنی است.

کد خبر 6100345

دیگر خبرها

  • معافیت پزشکی سربازان حین خدمت چطور انجام می‌شود؟
  • سلاجقه: بررسی وضعیت معدن «کامو» در اولین فرصت / وزیر صمت پای کار است +فیلم
  • رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقل مسافربری
  • اولویت تعزیرات، حضور موثر در بازار است
  • ملاقات مردمی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با هدف رسیدگی به مشکلات
  • فیلم/ دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات سازمان منافقین
  • مهلت مزایده عمومی ۲۸۹ معدن آذربایجان غربی تمدید شد
  • تمدید مهلت مزایده عمومی ۲۸۹ معدن آذربایجان غربی
  • دادگاه رسیدگی به اتهامات گروهک تروریستی منافقین
  • قانون‌مداری و اخلاق‌مداری ۲ رویکرد مهم در ارایه خدمت به مردم است