Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@00:49:36 GMT

دمای قم به 20 درجه می‌رسد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۵۵۶۵

دمای قم به 20 درجه می‌رسد

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی حداکثر دما در نقاط مختلف استان به 20 درجه خواهد رسید.

محمدرضا قاضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان قسمتی ابری به تدریج افزایش ابر، رگبار، رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز حداقل و حداکثر دمای قم 9 درجه و 20 درجه است، ادامه داد : امروز جهت وزش باد در قم شمال غربی و با حداکثر سرعت 50 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی فردا جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعت 35 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. حداقل و حداکثر دما در قم 9 درجه و 18 درجه است، فردا آب و هوای استان صاف تا قسمتی ابری در ارتفاعات افزایش موقت ابر و بارش پراکنده است.

قاضی با بیان اینکه در روز چهارشنبه آسمان استان قم صاف است، گفت: در این روز از بعد از ظهر شاهد افزایش و در ارتفاعات شاهد بارش پراکنده در استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: در روز چهارشنبه جهت وزش باد در استان قم شرقی و با حداکثر 40 کیلومتر بر ساعت است، در این روز حداقل و حداکثر دمای استان هشت درجه و 20 درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب 9 درجه و 22 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 61 کیلومتر بر ساعت با جهت شمالی در این شهر بودیم.

قاضی خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرمترین نقاط استان قم به ترتیب منطقه دستجرد با پنج درجه و منطقه کوه سفید با 23 درجه بود.

انتهای پیام/78004

منبع: فارس

کلیدواژه: هواشناسی استان قم ایران باد کیلومتر بر ساعت استان قم وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۵۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان

ایسنا/کرمان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: امروز و فردا در مناطق مرکزی، برخی مناطق شمالی و جنوب شرقی استان به ویژه ارتفاعات و مناطق کوهپایه‌ای ضمن افزایش ابر، احتمال رگبار باران وجود دارد.

فهیمه راستی در گفت و گو با ایسنا درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: طی امروز و فردا در مناطق جنوب شرقی، برخی مناطق مرکزی و نیمه غربی استان وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری، جوی نسبتاً پایدار و آرام برای اکثر مناطق استان مورد انتظار است.

وی با اشاره به اینکه دمای هوای شهر کرمان صبح امروز ۹ درجه سانتیگراد بود و در گرم‌ترین ساعات به ۱۸ درجه می‌رسد، بیان کرد: لاله زار صبح امروز با دمای یک درجه زیر صفر سردترین و منوجان طی ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۴ درجه، گرم ترین نقطه استان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اصفهان پایان هفته بارانی است
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان است
  • افزایش چند درجه‌ای دمای هوا در اردبیل پیش‌بینی می‌شود
  • هشدار هواشناسی؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان این مناطق
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ بارش موج‌های رگباری شدید از فردا
  • پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان
  • پیش بینی وزش شدید باد در زنجان
  • پیش بینی وزش باد در مناطق مختلف استان