Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-26@06:00:17 GMT

باشگاه زنیت: آزمون به این راحتی فروشی نیست

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۵۷۶۰

باشگاه زنیت: آزمون به این راحتی فروشی نیست

ایران اکونومیست- مدیر ورزشی باشگاه زنیت گفت: مدیرعامل باشگاه حتی حاضر به فروش بازیکنانی کم اهمیت‌تر از «سردار آزمون» با وجود پیشنهادهای رسیده، نیست.

این روزها شایعات زیادی پیرامون آینده «سردار آزمون» در رسانه‌های مختلف شنیده می‌شود. علاقه ناپولی به این ستاره ایرانی باشگاه زنیت سنت پترزبورگ روسیه بر کسی پوشیده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال باشگاه روسی نیز به خوبی می‌داند که چطور باید از مهاجم گلزن خود حمایت کند و نشان دهد که راضی به فروش او نیست؛ حداقل به این راحتی.

«خاویر زابالتا» مدیر ورزشی باشگاه زنیت اظهار داشت: مدیرعامل باشگاه زنیت حتی حاضر به فروش بازیکنانی کم اهمیت‌تر از سردار آزمون با وجود پیشنهادهای رسیده، نیست. باشگاه زنیت در دوره شیوع جهانی ویروس کرونا از نظر اقتصادی آسیب ندیده است و سیاستی برای فروش بازیکنانش ندارد.

وی در ادامه افزود: درباره پیشنهاد ناپولی برای جذب سردار آزمون اخبار رسانه‌ها را خوانده‌ایم، اما هیچ اتفاق رسمی رخ نداده است. باید تأکید کنم برنامه‌ای برای فروش این بازیکن در تابستان ۲۰۲۰ نداریم، زیرا سردار آزمون یکی از بازیکنان مهم و ارزشمند زنیت است.

 

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سردار آزمون باشگاه زنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۵۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۳۰۰ آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، علمدار با اشاره به اهمیت پایش‌های مستمر آب، گفت: بیش از ۳۳۱ هزار مورد آزمایش کلرسنجی و کدورت، شش هزار و ۷۷۱ نمونه باکتریولوژی، ۴۲۲ نمونه فیزیک و شیمیایی و ۲۱۰ نمونه فلزات سنگین مورد آزمون و پایش قرار گرفت.    وی افزود: نکته حائز اهمیت مطلوبیت ۱۰۰ درصدی آزمون‌های باکتریولوژی، فلزات سنگین و کدورت سنجی و مطلوبیت ۹۹.۵% کلرسنجی برای خروجی مخازن و شبکه‌های توزیع آب شهری و روستایی استان در سال گذشته بوده است.    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد اظهار داشت: برنامه ایمنی آب برای هفت شهر و شش روستای استان به منظور افزایش اطمینان از سلامت و بهداشت آب اجرا شده است.   وی ادامه داد: استان یزد در زمینه‌ی اجرای برنامه ایمنی آب در کشور، جایگاه نخست را دارد.

دیگر خبرها

  • نقش روانشناسی و مشاوره در ارتقاء بهداشت روانی جامعه با اهمیت است
  • دیپلماسی فعال انرژی بسترساز بهبود شرایط اقتصادی است/ صدور خدمات فنی و مهندسی به دیگر کشور‌ها اهمیت دارد
  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • انجام بیش از ۳۰۰ آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)
  • به راحتی وب گردی، گل را آنلاین خرید کنید
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول