Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سازمان حج و زیارت امروز (دوشنبه ۲۵ فروردین) در اطلاعیه ای اعلام کرد اولویت های نیمه دوم اردیبهشت و خرداد سال ۱۳۸۶ نیز می توانند در ظرفیت خالی کاروان های حج نام نویسی کنند.

در متن اطلاعیه سازمان حج و زیارت آمده است: نظر به وجود ظرفیت خالی در کاروان های حج تمتع سال ۱۳۹۹ در برخی شهرها و شهرستانها، بدینوسیله به منظور تکمیل ظرفیتهای مذکور از دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع تاریخ ۱۶ اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۶لغایت ۳۱ خرداد ماه سال ۱۳۸۶ به عنوان اولویتهای ذخیره برای تکمیل ظرفیتها دعوت به عمل می آید تا از روز چهارشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ ساعت ۱۰ صبح جهت ثبت نام در یکی از کاروانهای دارای ظرفیت خالی به سامانه http://hajreserve.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir مراجعه و نسبت به نام نویسی اقدام نمایند.

«لازم به یادآوری است ودیعه گذاران در صورتی که تاکنون در فراخوان عمومی تکمیل و بروز رسانی اطلاعات مشارکت نکرده اند می بایست ابتدا با مراجعه به سامانه فوق نسبت به تکمیل و بروزرسانی اطلاعات خویش اقدام و پس از دریافت کد رهگیری سایر مراحل رزرو و ثبت نام را دنبال نمایند.»

در این اطلاعیه تصریح شده است: بدیهی است امر ثبت نام متقاضیان از محل اولویت های ذخیره فوق الذکر پس از تکمیل ظرفیت خالی کاروان ها در هریک از شهر یا شهرستان ها پایان می پذیرد.

کد خبر 500794 برچسب‌ها حج - سازمان حج و زیارت

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حج سازمان حج و زیارت سازمان حج و زیارت تکمیل ظرفیت ظرفیت خالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۵۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت تمامی قطارهای فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد

با توجه به پیش فروش بلیت‌ قطارهای فوق العاده ای که شرکت راه آهن برای بازه زمانی تعطیلات پایانی هفته و به مناسبت شهادت امام جعفر صادق ع گذاشته شده بودند طبق بررسی‌ها صورت گرفته پیش فروش تمامی بلیت ها به اتمام رسیده و ظرفیت قطارها در تمامی سایت های اینترنتی فروش  بلیت تکمیل شده است.

این در حالی است که شب گذشته در دقایق پایانی ۱۰ اردیبهشت ماه شرکت راه آهن در یک توییتی اعلام کرد که سه رام قطار فوق العاده با توجه به افزایش تقاضای برای زیارت مشهد همزمان با شهادت امام جعفر صادق ع قرار داده است و پیش فروش این قطارها از ساعت ۹ صبح آغاز می شود.

اما بررسی ها حاکی از پر شدن ظرفیت قطارها و صندلی های عرضه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • اعزام نخستین گروه از عمره‌ گزاران کهگیلویه‌ و بویراحمد به سرزمین وحی
  • اعزام نخستین گروه حجاج عمره از ۳ استان جنوبی کشور
  • امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از کشور برای به جای آوردن اعمال حج تمتع به سرزمین وحی می‌روند
  • زائران آماده اعزام به سرزمین وحی / اعزام زائران خراسان شمالی اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • همایش هفته حج در سنندج برگزار می‌شود
  • ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد
  • ۵۷۰ هزار اخطار مالیاتی به مالکان خانه‌های خالی ارسال شده است
  • افزایش ۲۰ درصدی صادرات غیر نفتی خراسان رضوی
  • ظرفیت تمامی قطارهای فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد
  • برخی برای حج ۳۰ سال در نوبت خواهند ماند | برخی از آنها چشمشان به کعبه نمی‌افتد و از دنیا می‌روند!