Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مهندسان بسیجی درحالی در خط مقدم جهاد سلامت حضور دارند که پایش و عارضه‌یابی ۲۵ واحد صنعتی راکد و نیمه راکد تولید الکل و مواد بهداشتی در استان مرکزی شد. ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، ویروس کرونا امروز یکه‌تاز همه عرصه‌های جهانی شده و با سرعت بالای شیوع این ویروس در کشور سبب ایجاد نگرانی و استرس بین مردم شده است بنابراین با افزایش آمار مبتلایان به این ویروس تمهیدات مقابله و پیشگیری از شیوع این ویروس با توجه به وضعیت موجود از تعطیلی اصناف تا ساعات کار ادارات و سایر اقدامات پیشگیرانه در جامعه  انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویروس کرونا علاوه بر نگرانی بین مردم سبب ایجاد موجی از همکاری و همدلی مردم و دستگاه‌ها برای مقابله با این ویروس شده است و جهادگران با تمام توان پا به عرصه مبارزه  با این ویروس گذاشتند و از هیچ تلاشی برای نابودی این ویروس دریغ نمی‌کنند.

اقشار مختلف بسیج نیز از روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا در استان مرکزی اقدامات مختلفی از جمله ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی، حضور در بیمارستان‌ها برای کمک به کادر درمان، توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق محروم، تولید و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده در مناطق محروم انجام دادند.

ارسال بسته‌های غذایی و بهداشتی برای محرومان بهبهان / گروه‌های جهادی همچنان در میدان خدمت به مردم+ تصویرابتکار گروه جهادی آتش به اختیار اهواز برای ضدعفونی داخل منازل شهروندان + فیلمتوزیع 20 هزار بسته معیشتی از سوی سپاه و بسیج گلستان/فعالیت 7 هزار گروه جهادی برای شکست کرونا

14 گروه جهادی بسیج مهندسین به طور شبانه روز وارد عمل شد

مسئول سازمان بسیج مهندسین استان مرکزی با اشاره به تلاش این قشر بسیج برای مقابله با بیماری کرونا اظهار داشت: از ابتدای شروع شیوع ویروس منحوس کرونا بسیج مهندسی صنعتی و بسیج مهندسی عمران با 14 گروه جهادی به طور شبانه روز وارد عمل شد و اقدامات پیشگیرانه را در ابعاد مختلفی انجام دادند.

مهدی لطیفی افزود: یکی از مهمترین اقداماتی که توسط بسیج مهندسی صنعتی انجام شد ساخت دستگاه اتوماتیک جهت پاشیدن مواد ضدعفونی کننده برای خودروهای ورودی به شهر دلیجان بود که توسط اعضای جهادی مهندسین برق، الکترونیک و مکانیک به وقوع پیوست و توانست به طور چشمگیری برای مبارزه با کرونا موثر باشد.

وی ادامه داد: همچنین بسیج مهندسی در ضدعفونی کردن معابر شهری در قالب گروه های جهادی نیز اقدامات گسترده ای انجام دادند که در همین راستا تهیه الکل و مواد ضدعفونی کننده از صنایع مستقر در شهرستان را نیز در دستور کار خود قرار داد و بخشی از نیازهای مهم در گندزدایی و ضدعفونی کردن را پوشش دهد.

پایش و عارضه یابی 25 واحد از صنایع راکد و نیمه راکد تولید الکل و مواد بهداشتی

مسئول سازمان بسیج مهندسین استان مرکزی خاطرنشان کرد: تهیه و توزیع بسته های بهداشتی شامل مواد ضدعفونی کننده و ماسک و دستکش به تعداد 10 هزار بسته و توزیع در مناطق محروم و حاشیه نشین و مشارکت 50 نفر از مهندسین بسیجی استان که عمدتا تخصص های گوناگون داشتند جهت خدمت داوطلبانه در مراکز درمانی در اراک و سایر شهرستان ها از دیگر اقدامات بسیج مهندسی است.

لطیفی عنوان کرد: یکی از اقداماتی که برای کمبود مواد ضدعفونی کننده توسط بسیج مهندسی صنعت انجام شد پایش و عارضه یابی 25 واحد از صنایع راکد و نیمه راکد تولید الکل و مواد بهداشتی در استان بود که توانستیم مشکلات آنها از قبیل کمبود مواد اولیه، مشکلات بسته بندی و دیگر موانعی که بر سر راه تولید آنها وجود داشت را برطرف کنیم.

وی عنوان کرد: اقدامات جهادگرانه مهندسان بسیجی در استان برای مبارزه با کرونا تا شکست این ویروس منحوس ادامه خواهد داشت و این امید را داریم که با توکل بر خداوند متعال و استفاده از ظرفیت های درونی کشور می توانیم در این بحران همچون گذشته سربلند بیرون بیاییم.

انتهای پیام/711/ح

R7980/P/S6,73/CT7 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا مواد ضدعفونی کننده پایش و عارضه یابی ویروس کرونا استان مرکزی بسیج مهندسی گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۵۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۲۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید

استاندار ایلام گفت: در دولت سیزدهم ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام؛ حسن بهرام نیا امروز _ پنجشنبه ششم اردیبهشت_در دیدار با مشاور و دستیار ویژه وزیر کشور در امور صنعت اظهار کرد: خروجی حضور مشاور و دستیار ویژه وزیر کشور و هیئت همراه در استان، منتج به تحولی در راستای جهش تولید با مشارکت مردم در استان خواهد بود.

وی افزود: استان ایلام ظرفیت‌های بسیار خوبی از جمله نفت، گاز، کشاورزی و گردشگری سلامت دارد که با توجه به نزدیکی با مرز کشور عراق باید در این حوزه‌ها کار شود.

استاندار ایلام ادامه داد: در زمینه بهره‌وری چهار حوزه اصلی گردشگری، آب، نفت و گاز مورد توجه است بنابراین ۱۸ کمیته با این چهار بخش اصلی به منظور بهره‌وری و ارتقای تولید و رشد در استان بوده است.

بهرام‌نیا با بیان اینکه استان ایلام ظرفیت بسیار خوبی در حوزه نفت و گاز دارد که بخشی از این ظرفیت‌ها بالقوه و بخشی بالفعل است، افزود: باید از این ظرفیت‌ها در حوزه‌های پایین دستی و تأمین خوراک صنایع پتروشیمی و پالایشگاهی استان استفاده شود.

وی گفت: یکی از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل استان، پتروشیمی ایلام و شرکت ارغوان گستر است که با توجه به سفر تیم وزارت کشور در استان انتظار می‌رود هر چه زودتر این ظرفیت‌ها به نتیجه برسد تا شاهد ایجاد اشتغال در استان باشیم.

استاندار ایلام با بیان اینکه در مهار آب‌های سطحی و جاری در سطح استان اقدامات خوبی در دولت سیزدهم انجام شده است که می‌تواند در بخش صنعت، کشاورزی، و شرب استفاده شود، افزود: سد میمه پیشرفت فیزیکی حدود ۷۰ درصدی دارد.

بهرام نیا ادامه داد: واگذاری زمین‌ها در منطقه آزاد در دست اقدام است که فرصت خوبی برای صادرات، اشتغال و توسعه استان است و اشتغال قابل توجهی ایجاد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه فاز نخست سامانه گرمسیری تکمیل شده، و فاز دوم نیز در آینده تکمیل می‌شود، افزود: پتروشیمی هلیلان ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، و پتروشیمی دره‌شهر در مرحله تکمیل است که با افتتاح آن تحولی در حوزه اشتغال، انرژی و تولید استان ایجاد خواهد شد.

استاندار ایلام تاکید کرد: در دولت سیزدهم ۲۳۲ واحد از تعداد ۴۷۰ واحد نیمه‌تعطیل در استان راه‌اندازی شده است، در راستای چرخیدن چرخ کارخانه‌ها و واحدهای نیمه فعال و ایجاد اشتغال در استان تلاش جهادی داریم.

بهرام‌نیا افزود: ایلام، استانی غنی است که با وجود این ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها در آینده نزدیک از استان‌های برخوردار کشور خواهد بود.

کد خبر 747979

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد
  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید
  • امحای ۱۵۳۹ کیلو گرم مواد عذایی غیر بهداشتی در هشترود
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا