Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل شیلات استان بوشهر با اشاره به آغاز عملیات تولید و ذخیره سازی بچه میگو در استخرهای پرورشی از ۱۵ اردیبهشت گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده تولید میگوی پرورشی در استان بوشهر امسال به ۲۹ هزار تن افزایش می‌یابد. ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

علی بازدار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با تاکید بر اجرایی شدن جهش تولید در عرصه پرورش میگو در اراضی ساحلی استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به اینکه بوشهر از  استان‌های پیشرو در تولید میگوی پرورشی است در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی که شعار امسال جهش تولید نامگذاری شده است، افزایش راندمان تولید در دستور کار تولیدکنندگان آبزیان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با بیان اینکه سال گذشته افزون بر 21 هزار تن میگوی پرورشی در استخرهای پرورشی ساحلی استان بوشهر تولید شد افزود: سال قبل برای تولید 23 هزار تن میگوی پرورشی برنامه‌ریزی و  21 هزار 767 تن میگو معادل 95 درصد آن محقق شد.

مدیرکل شیلات استان بوشهر با بیان اینکه سال قبل 305 مزرعه در امر پرورش میگو فعال بودند خاطر نشان کرد: امسال با افزایش اراضی پرورش میگو تعداد مزارع پرورش میگو به 344 مزرعه افزایش یافته است.

بازدار به افزایش اراضی پرورش میگو در استان بوشهر پرداخت و بیان کرد: امسال افزون بر شش‌هزار و 140 هکتار از اراضی ساحلی به امر پرورش میگو اختصاص یافته است که این مقدار در سال گذشته 5 هزار و 500 هکتار بود.

وی، افزایش راندمان تولید در هر هکتار در پرورش میگو را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: راندمان تولید میگوی پرورشی در هر هکتار امسال به 5 تن افزایش داده می‌شود که پیش بینی تولید میگوی پرورشی در استان بوشهر امسال 29 هزار تن است.

مدیرکل شیلات استان بوشهر با بیان اینکه عملیات تولید و ذخیره سازی بچه میگو در استخرهای پرورشی از 15 اردیبهشت آغاز می‌شود خاطر نشان کرد: پس از تولید بچه میگو در 15 مرکز تکثیر استان بوشهر، ذخیره سازی بچه میگو تا تیرماه ادامه دارد و پس از 120 روز پرورش عملیات  برداشت میگوی پرورشی از مهرماه آغاز می‌شود.

37 هزار تن ماهی و میگوی پرورشی در استان بوشهر تولید می‌شود 20 هزار تن میگوی پرورشی در استان بوشهر تولید شد 27هزار تن میگوی پرورشی در استان بوشهر تولید می‌شود

بازدار افزود: پیش بینی می‌شود افزون بر 2.1 میلیارد قطعه بچه میگو در شش‌هزار 140 هکتار استخرهای پرورشی در 11 سایت ساحلی استان بوشهر ذخیره سازی شود.

انتهای پیام/190/ت

R41363/P/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میگوی پرورشی در استان بوشهر تولید میگوی پرورشی هزار تن میگوی پرورشی استان بوشهر تولید استخرهای پرورشی بچه میگو ذخیره سازی پرورش میگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۶۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتصاد ژاپن دست پُر آمد

آمارها نشان داد که تولید کارخانه ژاپن در مارس ۳.۸ درصد نسبت به ماه قبل افزایش یافت و این در مقابل میانگین پیش‌بینی بازار برای افزایش ۳.۵ درصدی بود.

به گزارش ایسنا، تولیدکنندگانی که وزارت اقتصاد، تجارت و صنعت ژاپن مورد بررسی قرار داد، انتظار دارند که تولید فصلی تعدیل شده در آوریل ۴.۱ درصد افزایش یابد و در ماه می ۴.۴ درصد افزایش یابد.

داده‌های جداگانه نشان می‌دهد که فروش خرده فروشی ژاپن در ماه مارس نسبت به سال قبل ۱.۲ درصد افزایش یافته است و این نتیجه پایین‌تر از میانگین پیش‌بینی بازار برای افزایش ۲.۲ درصدی بود اما بیست و پنجمین ماه متوالی رشد را نشان داد.

طبق گزارش رویترز، داده‌ها نشان می‌دهد که خرده فروشی در ماه مارس ۱.۲ درصد در مقایسه با ماه قبل، کاهش یافته است که پس از افزایش ۱.۷ درصدی در فوریه است.

دیگر خبرها

  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم
  • اقتصاد ژاپن دست پُر آمد
  • الگوی مهاجرت و گسترش گله‌های میگو در آب‌های استان بوشهر شناسایی شد
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • پیش‌بینی تولید ۱.۵ میلیون تن آبزیان پرورشی در ایران + فیلم
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی