Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@22:21:54 GMT

لیگ جزیره مقصد بعدی دروازه بان رئال

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۶۱۶۹

لیگ جزیره مقصد بعدی دروازه بان رئال

آلفونس آرئولا در پایان فصل و با اتمام قرارداد قرضی اش با رئال، به پی اس جی باز نمی گردد.

به گزارش "ورزش سه"، آلفونس آرئولا در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی بود که با ترک پی اس جی به صورت قرضی راهی رئال شد. در واقع پس از انتقال قطعی کیلور ناواس از رئال به پی اس جی بود که زمینه برای جدایی آرئولا نیز فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه بان فرانسوی در مقطعی از فصل جاری و زمانی که تیبو کورتوا دچار افت شده بود، توانست چند بار در لالیگا به میدان برود و در کوپا دل ری نیز گلر ثابت کهکشانی ها بود.

 

 

 

 

طبق ادعای اکیپ، رئال مادرید قصد تمدید قرارداد قرضی آرئولا را ندارد و روی بازگرداندن لونین برنامه ریزی کرده است. از طرفی آرئولا با وجود اینکه تا 2023 با پی اس جی قرارداد دارد، هیچ تمایلی برای بازگشت به پاریس ندارد. او می داند که کیلور ناواس گلر ثابت پاریسی هاست و آنجا نیز ذخیره خواهد ماند.

او که در 27 سالگی و در بهترین سن فوتبالی خود قرار دارد، می خواهد چالشی جدید را تجربه کند و به احتمال فراوان راهی لیگ جزیره خواهد شد. مقصد بعدی او یکی از تیم های لندنی است ولی نام این تیم فاش نشده است.

فصل جاری آرسنال، تاتنهام، چلسی، کریستال پالاس، واتفورد و وستهام تیم های لندنی حاضر در لیگ جزیره هستند و باید دید در نهایت آرئولا راهی کدام یک خواهد بود.

 

 

 

آرئولا پاری سن ژرمن رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرئولا پاری سن ژرمن رئال مادرید پی اس جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۶۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید

به گزارش "ورزش سه"، لنگله پس از پیوستن به بارسلونا نتوانست روزهای خوبی را در این تیم سپری کند و به صورت قرضی راهی تاتنهام شد تا فرصت بیشتری برای حضور در میدان داشته باشد و همین باعث شد که بازی تحت هدایت کونته را تجربه کند.

این بازیکن که در حال حاضر هم به صورت قرضی در استون ویلا حضور دارد و در این فصل عملکرد خوبی را در این تیم نمایش گذاشته و امیدوار است که بتواند با آنها سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده را به دست آورد در گفتگو با جانلوکا دی مارتزیو درباره کونته صحبت کرد.

این مدافع 28 ساله فرانسوی گفت: «شرایط در جلسات تمرینی که کونته در طول آماده‌سازی پیش فصل تدارک دیده بود بسیار دشوار بود. اما پس از آن بازه زمانی، ما احساس می‌کردیم که در حال پرواز کردن در زمین هستیم. منفعتی که از این جلسات بردیم واقعا دیوانه وار بود.

من احساس خیلی خوبی داشتم، در تمام طول فصل احساس می‌کردم که در بالاترین سطح ممکن قرار دارم. تمرین کردن تحت نظر او فوق العاده بود. من بسیار پیشرفت کردم. سبک مربیگری او را می‌توان با یک کلمه خلاصه کرد که آن کلمه هم اشتیاق است.»

دیگر خبرها

  • تلاش ناموفق جود: تمرکز کین به هم نخورد! (عکس)
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ تساوی در تکراری‌ترین جدال لیگ قهرمانان اروپا
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • بایرن مونیخ ۲ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • بایرن مونیخ ۰ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید
  • داروی غیر مجاز به مقصد نرسید
  • رضایت ده روسی از نگرش پاتریسیو در رختکن؛ احتمال تمدید قرارداد او به عنوان دروازه‌بان ذخیره
  • محله گردی به مقصد محله قدیمی صیقلان رشت