Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار آزادی روز دوشنبه اظهار داشت: دشمنان نظام با انتشار اخبار نادرست و کذب در فضای رسانه‌ای این گونه وانمود می کنند که فرد مورد نظر توسط اتحادیه میهنی کردستان تحویل سپاه پاسداران شد در حالی که خبر دستگیری وی در تاریخ ۱۶ فروردین ماه از طریق دستگاه قضایی استان کردستان در سایت های خبری منتشر شده بود که  این متهم با کار اطلاعاتی و هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان بانه در منزلی در یکی از روستاهای این شهرستان دستگیر شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دشمن با انتشار اخبار نادرست به دنبال رسیدن به اهداف پلید خود که همانا تفرقه در  بین مردم انقلابی و ولایتمدار کرد است، تصریح کرد: بازجویی ها و مستندات مربوط به دستگیری وی در سوابق موجود است و اعترافات همدستانی که با وی در این عملیات دستگیر شدند نیز کاملا ادعاهای شبکه های معاند را تکذیب می کند.

سردار آزادی با تاکید بر اینکه مردم ما مردمی هوشیار و با بصیرت بوده و هیچگاه فریب این دسیسه‌های ساختگی معاندنین را نخواهند خورد، افزود: متهم که هشتم فرودین ماه با طراحی نقشه فرار زندانیان از زندان متواری شده بود هیچگاه از مرز خارج نشده و با تلاش شبانه‌روزی ماموران انتظامی بانه در داخل کشور دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: متهم (م.م) که به جرم سرقت‌های مسلحانه و شهادت ۲ نفر از همکاران پلیس در سال ۱۳۸۲ و نیز ایجاد رعب و وحشت در بین مردم و شرارت‌های گوناگون به اعدام محکوم شده بود پس از فرار از زندان در ۱۶ فرودین ماه طی یک عملیات غافلگیر کننده پلیسی در بانه دستگیر و در ۲۳ فروردین ماه به دار مجازات آویخته شد.

وی با تقدیر از تلاش همه دستگاهای انتظامی، نظامی و امنیتی در شناسایی و دستگیری ۶۵ نفر از زندانیان فراری زندان سقز، یادآور شد: ۹ نفر از زندانیان همچنان متواری هستند که تلاش برای دستگیری آنان ادامه دارد.

 فرمانده انتظامی کردستان از حس مسئولیت پذیری و همکاری و همراهی بسیار خوب مردم قانونمند و قانونمدار استان در همکاری هدفمند با پلیس در راستای ارتقاء شاخص های امنیتی استان هم تقدیر کرد و گفت: کردستان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است و محلی برای جولان نا امن کنندگان امنیت مردم نخواهد بود.

عصر جمعه هشتم فروردین، ۷۴ زندانی از زندان سقز پس از ضرب و شتم نگهبانان متواری شدند. سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

برچسب‌ها کردستان بانه انتظامی سقز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان بانه انتظامی سقز کردستان بانه انتظامی سقز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۶۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: کلاهبرداری که ۱۳ سال قبل از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال، کلاهبرداری کرده و متواری شده بود با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.

سرهنگ عباس عرب 8 اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: فردی به دلیل کلاهبرداری از سال ۱۳۹۰ تحت تعقیب محاکم قضایی بود که دستگیری وی در برنامه کاری ماموران انتظامی شهرستان سمنان قرار گرفت.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس سمنان افزود: در پی انجام اقدامات خاص پلیسی متهم به سرعت شناسایی و با عملکرد سریع و به موقع پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ عرب با بیان اینکه متهم از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال قرض گرفته بود و بعد متواری شده بود، اضافه کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای و فراری برای ادامه رسیدگی به جرائم خود تحویل مراجع قانونی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تاکید کرد: پلیس در برخورد با تخلفات جدی است و همه تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم به کار می گیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: همدان/ شهادت یک پلیس در حین دستگیری قاتل متواری ۱۰ مورد از رایج‌ ترین کلاهبرداری‌ های اینستاگرامی دستگیری قاتل متواری در کمتر از ۲۴ ساعت در ساوه

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • فرار بیش از ۱۰۰ زندانی در نیجریه
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • پلیس در تعقیب همدست ال چاپو | سلطان مواد مخدر اکوادور چه کسی است؟