Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری امارات (وام) ، وزارت امور خارجه و همکاری‌های بین‌المللی امارات متحده عربی روز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای ابراز امیدواری کرد که این امر (انتخاب الکاظمی برای تشکیل دولت) آرزوهای مردم عراق برای دستیابی به امنیت، ثبات و توسعه را برآورده کند.  

در این بیانیه با اشاره به اینکه دولت امارات تحولات عراق و چالش‌هایی را که (این کشور) اکنون با آن روبرو است مورد توجه قرار دارد، آمده است: غلبه بر این چالش‌ها به اجماع برای انجام کار خالصانه جهت منافع ملی، ثبات سیاسی و همکاری برای موفقیت در مقابل  چالش‌های اقتصادی و اجتماعی نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزارت امور خارجه و همکاری‌های بین‌المللی امارات ابراز امیدواری کرد که تلاش نیروهای سیاسی و مردمی برای تامین آینده‌ای بهتر برای عراق و عراقی‌ها افزایش یابد.  

در پی انصراف " عدنان الزرفی " از تشکیل کابینه عراق، "برهم صالح" ۲۱ فروردین امسال، " مصطفی الکاظمی" رییس دستگاه امنیتی عراق را مامور تشکیل کابینه کرد. 

طبق توافق، عمر دولت الکاظمی یکساله خواهد بود و وی طی این مدت بستر لازم را برای برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی مهیا کرده و همچنین بودجه ۲۰۲۰ را تهیه و به پارلمان می‌فرستد. 

الکاظمی یک ماه فرصت دارد تا کابینه خود را تشکیل داده و از پارلمان بخواهد به دولت وی رای اعتماد دهد. 

برچسب‌ها آسیای غربی عراق امارات‌ متحده ‌عربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آسیای غربی عراق امارات متحده عربی آسیای غربی عراق امارات متحده عربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۶۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد

او به خاطر انتشار ویدیو‌هایی در حال رقص با موسیقی عراقی و پوشیدن لباس‌های چسبان و تنگ در شبکه اجتماعی تیک‌تاک معروف بود و ده‌ها هزار دنبال کننده داشت.

به گزارش بی بی سی، وزارت کشور عراق هم در بیانیه‌ای تایید کرد «زنی که در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است، توسط ضاربان ناشناس» کشته شده است.

در این بیانیه گفته شده است که «یک تیم ویژه» برای بررسی این حادثه تشکیل شده است.

این اینفلوئنسر سال گذشته به دلیل انتشار ویدیو‌هایی که به گفته دادگاه برخلاف «عفت و اخلاق عمومی» بود به شش ماه زندان محکوم شد.

عراق سال گذشته کمیته‌ای دولتی برای نظارت بر شبکه‌های اجتماعی و بررسی محتوای توهین آمیز و مجازات مسببین آن تشکیل داد.

دیگر خبرها

  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • بسته کمکی ۶۵ میلیون دلاری استرالیا برای اوکراین
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه جهانی به وظیفه خود برای توقف جنگ ظالمانه غزه عمل کند
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • نرخ ساخت منطقی نیست/ ابلاغ تعرفه حق‌الزحمه مهندسان نظام مهندسی
  • کریدور عراق-اردوغان- اروپا / چالش‌های فنی و زیرساختی
  • تعیین‌کننده بودن رسانه در دنیای امروز انکارناپذیر است
  • دولت انتقالی هائیتی در بحبوحه آشوب باندهای خلافکار آغاز به کار کرد
  • بازخوانی سفر اردوغان به عراق/ اهداف ژئوپلیتیکی ترکیه به بهانه مناسبات ژئواکونومیک