Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سلامی گفت: تعداد ۱۲ دستگاه تولید ارز دیجیتال (ماینر) به ارزش اولیه ششصد میلیون ریال در یک کارگاه واقع در شهرک صنعتی جیرفت کشف شد. تاریخ انتشار: 15:42 - 25 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۲۲۵۷ سلامی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت در گفت و گو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از کشف تعداد ۱۲ دستگاه تولید ارز دیجیتال (ماینر) به ارزش اولیه ششصد میلیون ریال در یک کارگاه واقع در شهرک صنعتی جیرفت خبر داد و گفت:در این رابطه شبکه غیرمجاز برق توسط مامورین اداره برق جمع آوری و متهمین تحت پیگرد قضایی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در راستای تحقق شعار سال با نام جهش تولید، دادستانی جیرفت با حمایت همه جانبه حقوقی و قضایی از فرآیند تولید، اشتغال و جلوگیری از تعطیلی یا توقف فعالیت واحد‌های تولیدی، صنعتی و کشاورزی و فعالان در این عرصه و امنیت سرمایه گذاری و امنیت پایدار در جامعه تمام تلاش خود را بکار می‌گیرد.

وی اظهار داشت:قاچاق کالا به صورت یک بیماری مهلک بر پیکره اقتصاد کشور سایه افکنده و تاکنون صدمات بسیاری ازجمله خروج ارز از کشور، تعطیلی واحد‌های تولیدی، افزایش بیکاری و به تبع آن افزایش جرم و جنایت و اعتیاد و ... را در پی داشته است.

این مقام قضایی خاطرنشان ساخت: اکنون که در برهه حساس از عمر با برکت انقلاب اسلامی قرار داریم و دشمنان قسم خورده این مرز و بوم تمام توان خود را در جنگ تمام‌عیار اقتصادی به کار گرفتن تا با خیالی واهی از طریق فشار آوردن اهرم اقتصاد، انقلاب عزیزمان را به زانو درآورند می‌بایستی حمایت از تولیدات داخلی مدنظر قرار گیرد.

دادستان جیرفت گفت: ضرورت دارد همه دستگاه‌هایی که به نحوی در امر مبارزه با فساد و قاچاق کالا دخیل هستند سهم خود را در این مبارزه به درستی ایفا کنند.

بیشتر بخوانید: ۱۸ باند کلان قاچاق مواد مخدر در جنوب کرمان منهدم شد/ بازداشت ۱۴ نفر از سرباند‌های اصلی قاچاق مواد مخدر   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قاچاق کالا دادستان جیرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۶۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: مأموران ایست و بازرسی «خمه» الیگودرز حین کنترل خودروهای عبوری در محور اصفهان - الیگودرز به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۵ تن خوراک ماهی قاچاق به ارزش ۹ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی لرستان، گفت: دراین‌رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

کد خبر 6090920

دیگر خبرها

  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می کند
  • ساخت یک شهرک جدید؛ تهدیدی برای شهر باستانی جیرفت!
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد
  • باید برای جهش تولید به رفع موانع پرداخت/ لزوم توجه به موضوع عفاف و حجاب در جامعه