Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کاظمی رئیس پلیس فتای استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به سیم‌کارت‌های بی‌هویتی که وجود دارند؛ اظهار کرد طی جلساتی که با سازمان تنظیم مقررات و اپراتورها داشتیم قرار شد تا اپراتورها راهکاری را برای مقابله با این سیم کارت‌های بی هویت ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود بیشترین تعداد سیم کارت‌های بدون هویت متعلق به شرکت ایرانسل است، زیرا این شرکت به تمام توریست‌هایی که وارد کشور می‌شوند تا ۳ عدد سیم کارت می دهد.

رئیس پلیس فتای استان تهران با بیان اینکه دلالان این سیم‌کارت‌ها را خریداری می‌کنند اظهار کرد: هنگامی که سیم کارت‌ها به افراد توریست ارائه می‌شود دلالان آن‌ها را خریداری می‌کنند که در این هنگام یک سیم کارت به توریست می‌رسد و دو سیم کارت برای دلال باقی می‌ماند و در بازار آزاد میان مجرمان به فروش می‌رسد.

سرهنگ کاظمی افزود: اپراتور‌ها باید خودشان راهکاری برای مقابله با این سیم کارت‌های بی هویت ارائه دهند البته مراجع قضایی به دنبال پیگیری این موارد هستند و دادگستری استان تهران موضوع را با قدرت پیگیری می‌کند.

وی درباره راهکار برای مقابله با این کار گفت: قرار شده است که اپراتور‌ها سیم‌کارت‌های اعتباری ارائه کنند، یعنی هر سیم کارت تا ۲ ماه و به نوعی ۶۰ روز اعتبار داشته باشد و پس از گذشت آن زمان، سیم‌کارت باطل شود که البته اگر این کار انجام شود می‌توان از وقوع بسیاری از کلاهبرداری و جرائم کاست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرهنگ کاظمی پلیس فتا سیم کارت سیم کارت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۶۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد

بهروز خضری رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد مهاباد گفت: از مجموع داوطلبان ۶۴ درصد زن و ۳۶ درصد مرد هستند که در ۵ گروه هنر، علوم ریاضی، علوم‌انسانی، علوم‌تجربی و زبان‌های خارجه و طی ۲ روز با هم رقابت می‌کنند.

وی ادامه داد: گروه آزمایشی علوم‌انسانی و ریاضی صبح امروز پنجشنبه، گروه آزمایشی هنر و زبان عصر همین روز و داوطلبان گروه علوم‌تجربی هم روز جمعه به رقابت خواهند پرداخت.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه داوطلبان کنکورسراسری می‌توانند از نمره ۲ آزمون پارسال نیز برای انتخاب رشته استفاده کنند و این نتایج برای انتخاب رشته امسال معتبر بوده، شرایط آرامش‌بخشی برای داوطلب فراهم شده است.

وی تاکید کرد: در ورودی حوزه‌های امتحانی راس ساعت ۷:۳۰ (هفت و نیم صبح) بسته خواهد شد، لذا متقاضیان لازم است قبل از بسته‌شدن در‌های ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

تعداد داوطلبان در نوبت اول یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۱۵۲ نفر و در آزمون نوبت دوم بیش از ۹۵۰ هزار نفر است.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت، دارای ۵۰ هزار نفر دانش‌آموز است که در قالب ۳۳۰ مدرسه شهری و روستایی دولتی و غیردولتی در حال تحصیل هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • گردهمایی موسسات مردمی گلستان در زمینه خانواده، جمعیت و هویت زن امروز در گرگان
  • «پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • مشارکت بیش از ۷۴ هزار داوطلب در نوبت اول کنکور سراسری در فارس
  • افشای هویت شرکای رائفی‌پور؛ پول موسسه او از کجا تامین می‌شود؟
  • افشای هویت شرکای رائفی‌پور
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • اجرای طرح کتابخانه‌ بدون کتاب در کشور/۱۰شهر کردستان فاقد کتابخانه