Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@07:14:56 GMT

تمدید دفترچه بیماران خاص تا پایان خرداد ماه

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۶۷۶۹

تمدید دفترچه بیماران خاص تا پایان خرداد ماه

به گزارش پایگاه خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   مسئول بیماران خاص دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اعلام این خبر گفت: به منظور رفاه بیشتر بیماران، حفظ سلامت و کاهش تردد‌ها دفترچه بیماران خاص و صعب العلاج تمدید شد.

مهری فرشاد از توزیع دارو‌های این بیماران در شهرستان‌ها خبر داد و اظهار داشت: دارو‌های این بیماران نیز به منظور کاهش تعداد مراجعات و حفظ سلامت آن‌ها دو ماهه ارائه شده و در هنگام ارائه خدمات به بیماران ماسک و مواد ضدعفونی کننده دست ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او عنوان کرد: برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید ۱۹ و حفظ سلامت بیماران مبتلا به ام اس، با اعلام زمان مشخص توسط انجمن و حضور پزشک متخصص مغز و اعصاب در زمان خاص، این بیماران می‌توانند به منظور بر طرف شدن مشکل خود به کلینیک ویژه امام علی (ع) مراجعه و خدمات بهینه دریافت کنند.

او ادامه داد: ارائه خدمات ذکر شده توسط پزشک متخصص در یک روز خاص و ساعت مشخص برای یک نوع بیماری در نظر گرفته شده است، تا از ازدحام جمعیت و انتقال ویروس پیشگیری شود.

او توضیح داد: بیماران دیالیزی نیز همانند گذشته خدمات دریافت می‌کنند و مشکلی ندارند.

او از توزیع اقلام غذایی برای بیماران سرطانی و پیوند اعضا خبر داد و خاطرنشان کرد: دانشگاه در صدد توزیع بسته‌های حفاظت فردی به همه گروه‌های بیماران خاص و صعب العلاج است.

انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی خراسان شمالی بیماران خاص بیماران خاص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۶۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد / جزییات

به گزارش صدای ایران از ایسنا، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد:
پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۸و اطلاعیه‌های اصلاح آن به تاریخ‌های ۰۲ و ۱۴۰۳/۰۲/۰۵، ضمن اعلام اصلاحات جدید مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در این آزمون می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۳/۰۲/۰۸) برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز دوشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۰نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند؛ لذا داوطلبان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه‌های فوق و این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند. 

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد / جزییات
  • تمدید دوباره مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ دوباره تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ در استان اردبیل
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است