Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن دسته سوم لیگ فوتبال اسپانیا برای حضور در عرصه پزشکی جهت مقابله با کرونا اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس دیگو سرورو تاکنون در لیگ دسته سوم فوتبال اسپانیا بازی کرده است. او سابقه حضور در تیم آتلتیکو بالارنس و بارکادو را داشته  است.

همچنین گل های زیادی هم به نام خود در مسابقات ثبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون او می خواهد در عرصه غیر ورزشی فعالیت کند. زیرا حاضر است در عرصه پزشکی با ویروس کرونا مقابله کند. سرورو از طریق پیامی که در فضای مجازی منتشر شد، اعلام آمادگی کرد.

او که دانشجوی رشته پزشکی نیز است خواهان حضور  در عرصه مقابله با کرونا شد.

سرورو گفت: حاضر هستم و آمادگی دارم در این جنگ با کرونا مقابله کنم. دوست ندارم در منزل بمانم و حرکت موثری انجام ندهم. بدیهی است منتظرم هر چه زودتر با من تماس گرفته شود تا بتوانم در زمینه پزشکی کمک کنم.

طبق آخرین آمار تاکنون حدود 1.8 میلیون نفر در سراسر جهان به کوید 19 مبتلا شده اند که متاسفانه 112 هزار نفر تاکنون جان باخته اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لالیگا اسپانیا فضای مجازی جنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۶۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران تمرینات خود برای دیدار حساس مقابل تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران را در حالی از سر گرفته که حضور پررنگ ستاره فرانسوی در تمرینات این تیم محسوس است.

کوین یامگا، بازیکن محبوب هواداران استقلال، که پس از مصدومیت شدید از ناحیه چشم ارکان مختلف فوتبال ایران و به خصوص دوستداران این تیم را نگران کرده بود، حالا با چشم بسته در تمرینات تیمش حضور دارد.

یامگا در تمرینات آمادگی جسمانی تیمی پا به پای سایر بازیکنان تمرین می کند تا از آمادگی لازم برای دنبال کردن فوتبال جا نماند و به محض فراهم شدن شرایط بازی در فصل آینده بتواند بدون از دست دادن زمان اضافه تر، برای استقلال به میدان برود.

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدکننده و دانش بنیان در کنگره ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • جنایت‌ به وقت الشفا و ناصر؛ افزایش کشف گورهای دسته‌جمعی در غزه
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • تبدیل ایران به صادرکننده تجهیزات پزشکی
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد