Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک باب مدرسه ۹ کلاسه در سایت مسکن مهر منطقه دره گرم خرم آباد با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان بنام شهید حاج قاسم سلیمانی ساخته می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  سفیرافلاک، صبح امروز با حضور امیر غفوری نژاد؛ سرپرست نوسازی مدارس لرستان، بیرانوند معاونت فنی و خرم آبادی؛ معاونت مشارکتهای مردمی نوسازی مدارس، کار جانمایی و تحویل زمین به پیمانکار جهت ساخت مدرسه ۹ کلاسه شهید حاج قاسم سلیمانی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 


 

این مدرسه، نخستین واحد آموزشی در استان لرستان است که به نام سردار دلها ، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مزین می شود.

 

 

طی یکسال گذشته اداره کل نوسازی مدارس لرستان بیش از ۷۰ مدرسه جدید را در مناطق سیل زده ساخته و در اختیار آموزش و پرورش قرار داده است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۶۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۷ کلاس درس در سال ‌۱۴۰۳ ساخته می‌شود

مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان گفت:۲۰۷ کلاس درس در سال ‌۱۴۰۳ ساخته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، حمیدرضا اسلامی، امروز_ چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت- در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: برای سال‌جاری برنامه ویژه‌ای برای جهش در زمینه خیرین مدرسه‌ساز داریم که یکی از منابع تأمین و کمک مالی مدرسه هستند.

وی افزود: ساخت ۲۳۴ کلاس درس در قالب ۴۴ پروژه هدف‌گذاری سال گذشته بود که خوشبختانه با همکاری صورت گرفته به ۲۴۷ کلاس درس در قالب ۴۰ پروژه و دو پروژه و سالن ورزشی و ۳۸ مدرسه با ۲۱۷ کلاس درس رسید.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان همچنین با اشاره به طرح شهید پناهی اضافه کرد: در این طرح، حذف مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز مدنظر است و در این خصوص دو پروژه در دست ساخت داریم که با ساخت آنها در استان مدرسه کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز نخواهیم داشت.

اسلامی افزود: هدف‌گذاری ما بر اساس این است که پروژه‌های خیرساز در راستای حذف مدارس تخریبی و ساخت مدارس مقاوم است تا به حد نرمال نزدیک شویم و عدالت آموزشی را در همه مناطق آموزشی برقرار کنیم.

وی در ادامه از برگزاری بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان را داد و افزود: این جشنواره در ششم خرداد با هدف تجلیل خیرین مدرسه‌ساز و جذب خیرین جدید برگزار می‌شود.

کد خبر 751693

دیگر خبرها

  • ۶۷۰ مدرسه در استان زنجان نیاز به مقاوم سازی دارند
  • ۸۵۰ کلاس درس در استان بوشهر ساخته شد
  • ۱۱۰هزار مدرسۀ آسیب‌دیده در کشور سال ۱۴۰۳ نوسازی می‌شود
  • ۲۰۷ کلاس درس در سال ‌۱۴۰۳ ساخته می‌شود
  • آغاز ساخت ۱۵۰۰۰۰ واحد مسکونی در تهران از ماه آینده
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • ساخت آموزشگاه ۶ کلاسه سعدی در بندرخمیر
  • دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در سنندج افتتاح شد