Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-خزانه دار فدراسیون فوتبال می‌گوید فیفا حقوق باقی مانده و پاداش کی‌روش و همچنین دستیارانش را از محل پاداش ایران برای صعود به جام جهانی روسیه واریز کرده است.

بیش از یک سال بعد از جدایی کارلوس کی‌روش از تیم ملی فوتبال ایران و اتمام قرارداد او و کادرفنی تیم ملی با فدراسیون فوتبال، اسناد مالی منتشر شده از مبالغ پرداخت شده به حساب این مربیان موجب بروز برخی ابهامات در همکاری طرفین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اسناد ارائه شده، حدود ۲۵ درصد (۲۰ درصد کی روش و ۵ درصد کادرفنی) از پاداش جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به حساب کادرفنی سابق تیم ملی واریز شده است که علی سلیمانی، خزانه‌دار فدراسیون فوتبال در گفت و گو با ایسنا، درباره چرایی این موضوع گفت: موضوع بسیار ساده است. طبق قرارداد، ۱۰ درصد از پاداش صعود به جام جهانی روسیه متعلق به کارلوس کی‌روش بود. از طرفی دستمزد پرداخت نشده مربیان تیم ملی هم از طریق این پاداش پرداخت شده است.

خزانه دار فدراسیون فوتبال درباره این موضوع توضیحاتی بیشتری ارائه کرد و گفت: پاداش صعود به جام جهانی هشت میلیون دلار بود که ۱۰ درصد از این مبلغ ۸۰۰ هزار دلار می‌شود. از طرفی ۹۰۰ هزار دلار بابت قرارداد کی‌روش از جام جهانی تا جام ملت‌ها از این محل پرداخت شد که جمعا یک میلیون و ۷۰۰ هزار دلار می‌شود. از قبل از جام جهانی نیز ما دستمزد کی‌روش را به طور کامل پرداخت نکرده بودیم و از همین طریق حقوقش پرداخت شد.

سلیمانی درباره سایر مبالغ پرداخت شده به کادرفنی که حدود ۵ درصد از پاداش جام جهانی می‌شود، اظهار کرد: مربیان تیم ملی قراردادهای متفاوتی داشتند که طبق اسناد موجود به فیفا ارائه شد. آن‌ها به مدت ۶ ماه حقوق خود را نگرفته بودند که جمع کل آن به عنوان مابقی حقوق اعلام شد و آن‌ها هم از همین طریق واریز کردند. هیچ مبلغ اضافی به حساب سرمربی تیم ملی واریز نشده است.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال پرداخت شد جام جهانی تیم ملی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۷۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد | خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه

به گزارش جام جم آنلاین، مرکز اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه گزارشی درباره وضع اقتصادی این باریکه هفت ماه پس از تجاوز رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، نرخ فقر در نوار غزه در پی تجاوز رژیم صهیونیستی به بیش از ۹۰ درصد رسیده است.

مرکز اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه همچنین تأکید کرد که ۹۵ درصد مؤسسات اقتصادی این باریکه به دلیل جنگ اسرائیل کار خود را متوقف کرده‌اند.

این مرکز افزود که خسارات مستقیم اولیه جنگ در نوار غزه بالغ بر ۳۳ میلیارد دلار بوده است.

این آمار در حالی است که مرکز دیده‌بان حقوق بشر اروپا- مدیترانه هم در گزارشی اعلام کرد که اسرائیل ۸۰ درصد مدارس غزه را به طور کامل یا جزئی ویران و آنها را به بازداشتگاه یا محل شکنجه تبدیل کرده است.

دیگر خبرها

  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • صادرات ۴.۱ میلیارد دلاری نفت/ تراز تجاری مثبت شد
  • رشد نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد | خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه
  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!
  • طلای جهانی سقوط کرد
  • کمک ۸۴ میلیون دلاری بانک جهانی به افغانستان
  • قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / طلا سقوط کرد
  • پشت‌پرده گزارش بی‌بی‌سی درباره مرگ نیکا شاکرمی
  • واریز پاداش «روز معلم»به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!