Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه‌های تلویزیون همچنان در پی قطعی کردن برنامه‌های رمضانی خود هستند که مهمترین آنها ویژه‌برنامه‌های سحر و افطار خواهد بود و باید دید در نبود برخی همانند «ماه عسل» کدام می‌توانند مخاطب بیشتری را جذب کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، شبکه‌های سیما در روزهای باقی مانده به ماه رمضان همچنان در تدارک کنداکتوری مناسب برای این ایام هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزهایی که به دلیل وصل شدن عمده برنامه‌ها به نوروز، شاید فرصتی چندانی را برای شبکه‌ها باقی نگذاشته و تا 10 روز دیگر هم باید برنامه‌هایی جدید برای مخاطبان روزه‌دار برقرار کنند.

مهمترین برنامه‌ها به تولیدات احتمالا زنده سحر، افطار، برنامه‌های ادعیه‌محور و نیز سریال‌های شبانه برمی‌گردد. تکلیف برخی از این تولیدات فعلا مشخص نیست و یا اینکه هنوز قطعی نشده است.

شبکه یک؛ نسبتا بی‌تغییر

شبکه یک سیما مثل همه ساله چالشی بر سر برنامه سحرگاهی خود نخواهد داشت؛ چرا که این بار نیز «ماه خدا» با اجرای حسن سلطانی ساعاتی قبل از اذان صبح پخش خود را آغاز می‌کند و گفته می‌شود برنامه از حضور ثابت حجت‌الاسلام رفیعی به‌عنوان کارشناس استفاده خواهد کرد.

برنامه پرمخاطب «دعوت» که بسیاری آن را شبیه «ماه عسل» می‌دانستند، دوباره با اجرای حجت‌الاسلام برمایی و بر مدار خانواده و تأکید بر سبک زندگی ایرانی اسلامی، ویژه‌برنامه لحظات افطار شبکه یک سیما خواهد بود.

«زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان به عنوان سریال قطعی شبکه سه سیما قرار است در 23 قسمت به پخش برسد. این سریال هنوز بطور کامل تصویربرداری و به تولید نرسیده است.

شبکه دو؛ در تلاش برای پر کردن آنتن

شبکه دو سیما دوباره به برنامه «خوان ‌نیاز» اعتماد کرده و لحظات سحر را همچون سال گذشته به این گروه سپرده تا احتمالا با اجرای جدیدی به کنداکتور ماه رمضان برسد.

فعلا خبری از برنامه افطاری این شبکه نیست با این یادآوری که سال گذشته «هزار راه نرفته» توانسته بود در این زمان از جدول پخش به توفیقی در بین مخاطبان برسد. گفته می‌شود برنامه عموپورنگ برای ماه رمضان نیز همچنان روی آنتن خواهد رفت.

«بچه مهندس» ساخته علی غفاری و ویژه ماه مبارک، تصویربرداری خود را پیش از نوروز به اتمام رسانده و این روزها مراحل فنی آن انجام می‌شود تا در 35 قسمت آماده شود.

شبکه سه؛ زیادی به تاخیر افتاده

برنامه سحرگاهی «ماه من» شبکه سه سیما اجرای نجم‌الدین شریعتی را همراه خواهد داشت. مهمترین اتفاق اما خالی بودن جای «ماه عسل»ی است که سیما مثل سال گذشته هنوز هم جایگزینی برایش پیدا نکرده و تا به الان برنامه لحظات افطار شبکه سه مشخص نشده است.

این شبکه بعد از نرسیدن سریال «می جان» به کنداکتور رمضان، گزینه‌هایی را مدنظر دارد که یکی از آنها «#سرباز» 50 قسمتی به کارگردانی هادی مقدم‌دوست است که تکلیف پخش آن نیز مشخص نشده است.

شبکه پنج؛ همچنان درحال تدارک

«خلوتگه عارفان» برنامه سحرگاهی شبکه پنج معرفی شده که صابر خراسانی، شاعر شناخته شده اجرای آن را برعهده دارد. برای لحظات افطار اما امسال دیگری خبری از برنامه «اختیاریه» نخواهد بود. برنامه‌ای که رمضان گذشته توانست با دعوت از میهمانانی خاص و البته اجرای مشترک روزانه با برخی سلبریتی‌ها دیده شود. به نظر برنامه دیگری جای این آن را پر خواهد کرد.

«پدرپسری» به عنوان سریال قطعی این شبکه از خیلی قبل تصویربرداری خود را آغاز کرده و قرار است در قصه‌هایی اپیزودیک توسط محمدرضا حاجی‌غلامی کارگردانی شود. این مجموعه در ۴۰ قسمت حال و هوایی طنزگونه خواهد داشت.

باید دید با توجه به زمان اندک باقی مانده و نیز خالی ماندن برخی ساعات پخش، همه شبکه‌های تلویزیون می‌توانند در روزهای آتی به کنداکتوری منسجم برای ماه مبارک رمضان برسند یا خیر؟

انتهای پیام /4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: تلویزیون شبکه های سیما ماه رمضان کنداکتور رمضان ماه رمضان برنامه ها شبکه ها شبکه سه ماه عسل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۷۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، و به نقل از نشریه شماره ۴۴۱ خط حزب‌الله برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان که با حضور بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز از مدارس متوسطه اول شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) ضبط شده و هر روز ساعت ۱۳ از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود در روز‌های اخیر مورد عنایت و قدردانی مقام معظم رهبری قرار گرفت.

ایشان ضمن تقدیر از برگزارکننده این جلسه قرآنی، آستان مقدس حضرت معصومه (س) و شبکه قرآن سیما و با تحسین تلاوت‌های تجویدی و کامل این نوجوانان فرمودند: «مکررا این برنامه را از رسانه ملی دیده‌ام. برگزاری آن، اقدامی عالی است. من جداً از این جلسه قرآنی لذت می‌برم و خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم.»

دیگر خبرها

  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • نقش مغفول مانده پدران در سلامت زنان و بارداری | تلویزیون با برنامه‌ «ماه‌ ترین» وارد شد
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون مشخص شد