Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراها ‌گفت: تمامی پروتکل های الزامات بهداشتی و ملاحضه زیست محیطی در شرایط فعلی در سایت محمد آباد رعایت شود.

به گزارش برنا از قزوین، صالحی در جلسه کارگروه مدیریت پسماند بیان کرد: تمامی پروتکل ها و الزامات بهداشتی و ملاحظات زیست محیطی در شرایط فعلی با نظارت دستگاه های زیربط در سایت پسماند محمد آباد رعایت میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی در این جلسه افزود: با توجه به شرایط مهم و حساس جاری ودر دراستای پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا الزامات بهداشتی و زیست محیطی به صورت دقیق و سخت گیرانه با نظارت دستگاه های زیربط در سایت پسماند محمدآباد در حال انجام است و علاوه بر این نظارت دوره ای از فرآیندهای جمع آورد حمل و دفن زباله توسط دستگاه های متولی انجام می گردد.

وی افزود: در این راستا همچنین در سایت محمد آباد شرایط بهداشتی لازم  برای کارکنان مانند لباس مخصوص ،ماسک،دستکش و... فراهم گردیده و فضای کاری آنها به طور مداوم ضدعفونی میگردد.

وی در ادامه افزود: با توجه به امکان ناقل بودن ویروس کرونا از طریق پسماندهای پزشکی و بیمارستانی ،مدیریت بهینه این بخش از اهمیت مضاعف برخوردار است بنابراین ضرورت دارد برای مدیریت پسماندهای مذکور تدابیر و ملاحظات ویژه ای در همه مراحل و چرخه از تولید ، نگهداری،جمع آوری، بی خطرسازی، انتقال و دفع نهایی آن صورت گیرد.

صالحی تصریح کرد: نقش مشارکت شهروندان و توجه به مسولیت اجتماعی در شرایط خاص کشور در پیشگیری از انتشار بیماری و این ویروس بسیار حائز اهمیت است لذا از شهروندان استان تقاضا داریم اقلامی نظیر ماسک و دستکش ها را پس از مصرف در کیسه های پلاستیکی محفوظ گذاشته و در سطل زباله قرار دهند. همچنین شهرداری ها نظارت بیشتری بر مخازن زباله سطح شهر جهت عدم امکان دسترسی به زباله ها توسط زباله گردها به عمل آورند.

صالحی در پایان ابراز امید واری کرد با رعایت ضوابط بهداشتی و مشارکت اجتماعی شهروندان هرچه سریعتر شاهد از بین رفتن ویروس کرونا باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیریت پسماند کرونا ویروس الزامات بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۷۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، محسن صیادی مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت:در گشت‌های مشترک بازرسی نظارت اصناف با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌های نظارتی، از ابتدای سال ۱۴۰۳ تعداد ۱۳۱ واحد صنفی پس از دریافت تذکرات متعددپلمب شدند.
او افزود: این واحد‌های صنفی علیرغم تعهد چندباره، متاسفانه باز هم به تخلفات خود ادامه دادند.
وی پرتکرارترین تخلفات را، کم فروشی، گران فروشی،  رعایت نکردن دستورالعملهاى بهداشتی، رعایت نشدن قوانین و مقررات نظام صنفی و عرضه خارج شبکه اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • عدم وجود سایت مدیریت پسماند ویژه در شهرک‌های صنعتی
  • کاهش ۵ تنی پسماند روزانه اسالم با تفکیک از مبدا
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • لزوم توجه به رویکردهای اساسی برای تفکیک زباله از مبدا
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • رویکرد اصلی ما تفکیک زباله از مبدا است
  • تفکیک زباله از مبدأ یک ضرورت است
  • رویکرد اصلی ما تفکیک زباله از مبدا است/ ضرورت کاهش زباله سوزی
  • سند جامع مدیریت پسماند ایلام تهیه می‌شود
  • بررسی روند امحا و دفن زباله در ۴ شهر فارس