Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

 

 

 

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و پنجم فروردین ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

2700...0938: سلام اگه حداقل حقوق کارگران و‌مستمری بگیران تامین اجتماعی۲۱% افزایش داره پس حقوق گروه های دیگه هم همینجور چرا زیادنمی شه ؟ !


5390.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..0922:  باسلام وعرض ادب خدمت خبرنگاری جوان من یک فرد مستمر بگیر هستم هرماه حقوقم را 25 ماه می گیرم ماهی 700 هزارتومان سازمان تامین اجتماعی و سازمان برنامه بودجه اعلام نموده بودن حقوق بازنشتگان ومستمربگیران ازهمین ماه اضافه می شود ولی امروز که من حقوق گرفتم هیچی اضافه نشده بود می شود شما پیگیری کنید با تشکر از زحمات شما.

 

7454...0914:  تو را به خدا از مسئولین بیمه تامین اجتماعی بخواهید مگربیمه روستای وعشایری زیر نظربیمه تامین اجتماعی نیست پس چرامثل سایر بیمه شودگان بیمه تامین اجتماعی رسیدگی نمی شودچرا بازنشستگی بیمه روستایی عشایری کشاورزی30ساله است


7358...0939: من یک کاگر شهرداری هستم که باشرکت حامی صادق کار میکنم الان ۳ماه است حقوق نگرفتم وعیدی که اعلام کردن نصف دادن از مسئولان خواهش می کنیم رسیدگی کنید

 

3220...0912: سلام وقت بخیر الان سازمان میادین میوه وتره بار قیمت دام زنده گوسفند رو 45000تومان عرضه می کنند که از نرخ تعزیراتی 41200تومان بیشتر است و هم 124 وهم 1888 پیگیری نمی کنند. لطفا گزارش تهیه کنید اشکان از تهران

 

6479...0936: سلام،لطفا به وضع بعضی از کارخانه های کاشان رسیدگی کنید و به داد کارگران برسید،بعد از شروع به کار کارخانه ماتنها کاری که برای کارگرها کردند بستن نماز خانه بود،الان کارگرها باید در رختکن کنار دستشویی که بچه ها با کفش رفت و آمد می کنند نماز بخوانیم و صبحانه بخوریم،وموقع تعویض شیفت،۷۰،۸۰کارگر چسبیده به هم لباس عوض می کنند،در ضمن با شروع به کار دوباره کارخانه از همه کارگرها امضا گرفته اند که اگر به کرونا مبتلا شدند مقصر خودشانند و کارخانه تعهد و کم کاری نکرده،آب مصرفی کارخانه برای وضو و شستشوی دست ها آب چاه است. جمعی از کارگرهای کارخانه های کاشان


7327...0916: خواهشاً پیگیری کنید چرا دولت وام باسود ۱۲درصد به ما میده و چرا نقدی نیست ما پول نقد بیشتر نیاز داریم تا شارژ

 

7327..0916: باسلام چرا عیدی مددجویان کمیته امداد واریز نشده؟

 

3593...0905: سلام فکرکنم بانک مهرایران وام مدد جویان کمیته امداد روپرداخت کنه لطفاپیگیری کنید باتشکر

 

3593...0905: سلام خسته نباشید اگه امکانش هست وام مدد جویان کمیته امداد را پیگیری کنید 9057293593

 

5485...0937: سلام لطفا قيمت ماسك رو بهش بپردازيد بسته ٥٠عددي ماسك معمولي ٢٥٠هزار تومن انصافه واقعا؟

 

3478...0913: سلام در مورد نیروهای شورای حل اختلاف و حقوق کم آنها گزارشی تهیه کنید با تشکر طاهری از بردسیر


6296...0912: با سلام لطفا در مورد هزینه سرویس مدارس در ایام تعطیلی های اخیر که مشکل فراگیر است پیگیری فرمایید با تشکر


7681...0918: با سلام و عرض ادب لطفا مسئله چک های برگشتی رو پیگیری کنین خیلی ممنون

 

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه پیامک شهروندخبرنگار تامین اجتماعی کمیته امداد پیگیری کنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۷۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عصر پنجشنبه در مراسمی با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد و جمعی از مسؤولان کشوری و استانی، زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد مقدس افتتاح شد.

رئیس کمیته امداد در این مراسم با تاکید بر ضرورت حفظ عزت و کرامت مددجویان، گفت: مددجویان ولی‌نعمتان ما هستند و وظیفه داریم زمینه بهترین برنامه فرهنگی یعنی زیارت امام رضا (ع) را برای این خانواده‌ها فراهم کنیم.

وی افزود: برای ساخت این مجموعه اقامتی شهرداری، شورای شهر و همه دستگاه‌ها پای کار آمدند و این پروژه با الگوگیری از زائرسرای کرامت یک به اتمام رسید و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

بختیاری با بیان اینکه زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر و ۱۰۵ گروه اردویی بود، اضافه کرد: این عدد در سال ۱۴۰۲ به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت که با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد، خدمت به مددجویان را افتخار همه امدادگران در کمیته امداد عنوان کرد و گفت: باید همان‌گونه که برای فرزندان خود قدم برمی‌داریم برای این عزیزان هم قدم برداریم و همه عوامل کمیته امداد باید عزت و کرامت مددجویان را مدنظر داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است، افزود: زائرسرای کرامت ۲ سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

کد خبر 6088731

دیگر خبرها

  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • پیگیری نکردن خواسته کارگران توسط نماینده‌شان از ترس اخراج یک ضعف قانونی است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی