Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@09:27:48 GMT

مشکل بزرگ کرونا برای ملی پوش فوتسال ایران

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۷۴۰۵

مشکل بزرگ کرونا برای ملی پوش فوتسال ایران

فوتسالیست ایرانی غیرت قزاقستان به دلیل شیوع ویروس کرونا اجازه بازگشت به ایران را پیدا نکرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در شرایطی که بسیاری از لژیونرهای فوتبال ایران به دلیل شیوع ویروس کرونا و گستردگی آن در اروپا نتوانستند به کشور برگردند، حسین طیبی ملی پوش فوتسال شاغل در اروپا نیز شرایط مشابهی پیدا کرده و همچنان در قزاقستان به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین طیبی که برای چهارمین سال پیاپی در غیرت قزاقستان حضور دارد، بخاطر شیوع کرونا و لغو پروازهای بین‌المللی، در شهر آلماتی ماندنی شده و با تصمیم باشگاه‌اش مجبور به ماندن در هتل محل اقامت خود است.

لیگ برتر فوتسال قزاقستان که دیرتر از سایر لیگ‌ها تعطیل شد و قرار بود بدون تماشاگر دنبال شود، در فاصله هفت هفته به پایان این رقابت‌ها به حالت تعلیق درآمد تا سرنوشت قهرمانی تیم غیرت نامشخص بماند.

طیبی که در سه سال اخیر به سه قهرمانی پیاپی در لیگ برتر و جام حذفی قزاقستان به همراه غیرت رسیده، امسال هم در آستانه کسب هر دو عنوان قرار دارد و با از سرگیری مسابقات، احتمالا قهرمانی‌اش را در فاصله کمتر از یک ماه قطعی کند.

یاران طیبی در حال حاضر با ۶ امتیاز بیشتر از تیم رده دومی آیط، در صدر جدول لیگ برتر قزاقستان قرار دارند و با چهار برد دیگر که محتمل به نظر می‌رسد، می‌توانند به قهرمانی‌های پُرشمار خود اضافه کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حسین طیبی تیم ملی فوتسال حسین طیبی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۷۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی باشگاه گیتی پسند، علیرضا جنتی مدیر عامل گیتی پسند در خصوص عدم حضور تیم فوتسال این باشگاه در لیگ برتر گفت: همانطور که عضو هیأت مدیره باشگاه نیز در خبرها اعلام کرده بود قصد برگزاری جلسه فوق العاده هیأت مدیره را داشتیم که این موضوع با توجه به خبرهایی که در خصوص برگزاری جام باشگاه‌های آسیا به صورت تلفنی صبح امروز از کنفدراسیون فوتبال آسیا و جلسه AFCبه ما رسید به تعویق افتاد.

وی افزود: جزئیات اخبار مربوطه به برگزاری جام باشگاه‌های فوتسال آسیا را مدیران مربوطه به اطلاع شما خواهند رساند.

رئیس هیأت مدیره گیتی پسند گفت: ما امسال تیم خود را با هدف حضور در جام باشگاههای فوتسال آسیا و به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس ایران بسته ایم و قطعاً با برگزاری این جام افتخاری دیگر برای ایران خواهیم آورد.

علیرضا جنتی در پایان گفت: قطعاً تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا خواهد شد و با پتانسیل موجود امروز مردم ایران خوشحال خواهند شد و ما نیز از تیم ملی حمایت خواهیم کرد.

تیم فوتسال گیتی پسند پیش از این اعلام کرده بود که در صورت عدم برگزاری رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا، از حضور در لیگ برتر فوتبال انصراف خواهد داد. گیتی پسند به عنوان قهرمان لیگ برتر، نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

کد خبر 6090685

دیگر خبرها

  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • به لیگ برتر خوش برگشتی آقای جیمی واردی!
  • مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل به پایان رسید
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!