Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه اصفهان گفت: چون اوضاع فعلی شرایط قطعی و صددرصدی به ما اعلام نمی‌کند، تصمیم‌گیری در رابطه با زمان پایان نیمسال تحصیلی ۹۸-۹۹ همچنان نامشخص است. ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

هوشنگ طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان اظهار داشت: مشخص شدن زمان پایان نیمسال تحصیلی 98-99، به وضعیت شیوع کرونا و همچنین نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا بستگی دارد که چه زمانی، اجازه برگزاری کلاس‌های حضوری را به دانشگاه‌ها ابلاغ می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چون اوضاع فعلی شرایط قطعی و صددرصدی به ما اعلام نمی‌کند، تصمیم‌گیری در این زمینه همچنان نامشخص است. تحت سناریوهای مختلف در حال بررسی موضوع برای اتمام نیمسال تحصیلی هستیم.

رئیس دانشگاه اصفهان بیان کرد: سناریوی خوش‌بینانه این است که با از بین رفتن ویروس کرونا و آغاز به موقع کلاس‌های حضوری و البته با اطمینان از سلامت دانشجویان، تقویم آموزشی را اجرا کنیم.

وی گفت: سناریوی بدبینانه به این شکل است که احتمال دارد وضعیت شیوع کرونا به گونه‌ای باشد که این ترم تا آخر خرداد و تابستان ادامه دار شود و سناریوی میانه این است که تا نیمه اردیبهشت کرونا از بین برود و برگزاری کلاس‌ها به صورت فشرده و اتمام ترم در زمان معقول اجرا شود.

معاون آموزشی وزیر علوم: زمان پایان نیمسال تحصیلی به دانشگاه‌ها واگذار شدشهریه روزهای تعطیل خوابگاه‌‌های دانشگاهی اخذ نمی‌‌شود/ دانشگاه‌‌ها چه زمانی بازگشایی می‌‌شوند؟برنامه ریزی آموزشی دانشگاه آزاد برای جهش تولید

طالبی با اشاره به وضعیت دانشجویان شهریه پرداز دانشگاه اصفهان گفت: هرگونه تغییر تعرفه، نیازمند تصویب هیئت امنای دانشگاه و خارج از اختیارات ریاست دانشگاه است. 

وی افزود: از اقداماتی که دانشگاه تا امروز انجام داده است می‌توان به این نکته اشاره داشت که از طرف دانشگاه، اصراری بر نقد کردن چک شهریه پردازانی که موعد آن فرا رسیده است وجود ندارد.

رئیس دانشگاه اصفهان تاکید کرد: با این حال امروز این موضوع در هیئت رئیسه مطرح شد و قرار شد همفکری بین دانشگاه‌های برتر کشور برای پرداخت شهریه صورت بگیرد و باید به یاد داشت که این موضوع نیز با توجه به نامشخص بودن برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی یا حضوری، بستگی به وضعیت فعلی کشور دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهریه دانشجویان شبانه، صرفاً به هزینه‌های آموزشی اختصاص داده شده و هزینه‌ای بابت خدمات و امکانات ارائه شده توسط دانشگاه از دانشجویان شهریه پرداز دریافت نمی‌شود.

انتهای پیام/174/ش

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زمان پایان نیمسال تحصیلی دانشگاه اصفهان کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۷۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل برکناری خطیر مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تنها ساعتی پس از تساوی استقلال برابر تراکتور، خبر غیرمنتظره‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه علی خطیر از سمت خود در باشگاه استقلال برکنار شده است و خطیر به پایان دوران کاری خود در استقلال رسید.

به نقل از ورزش سه امروز جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال تشکیل شد که طی آن، مهدی افضلی، فرشید هاشم سمیعی و مهدی حیدرزاده به عنوان اعضای هیئت مدیره در جلسه‌ای که برگزار شد، تصمیم به پایان همکاری با علی خطیر گرفتند.

ظاهرا علت تصمیم امروز اعضای هیئت مدیره استقلال، واریز مبلغ50 میلیارد تومان به حساب اعضای تیم آن هم بدون دریافت مجوز از مالکان جدید بوده است.

اعضای هیئت مدیره استقلال ضمن تشکر بابت تلاش‌های علی خطیر طی دوران حضور در این باشگاه، به همکاری خود با وی پایان دادند.

در نهایت تصمیم بر این شد که فرشید سمیعی با حفظ سمت، به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال منصوب شود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901916

دیگر خبرها

  • درآمدهای غیرشهریه‌ای در دانشگاه آزاد حرف نخست را می‌زند
  • زمان پخش سریال «سلمان فارسی» مشخص شد
  • برگزاری آزمون استخدام ۱۹ هزار معلم | زمان آغاز به کار معلمان جدید مشخص شد
  • دلیل برکناری خطیر مشخص شد
  • زمان اعلام رسمی تمدید قرارداد تونی کروس مشخص شد
  • زمان و مدت تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • زمان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل مشخص شد
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • زمان اردوی تیم ملی مشخص شد
  • خودآگاهی و شناخت اجتماعی برای هدایت تحصیلی نیاز است