Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - تفاهم نامه طرح ضربتی بازرسی مشترک اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم با مرکز بهداشت استان در خصوص پیشگیری از بیماری کروناویروس در محیط های کاری، صنایع و ادارات منعقد شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم ، مصطفی کاویانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم از انعقاد تفاهم نامه طرح ضربتی بازرسی مشترک اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم با مرکز بهداشت استان در خصوص پیشگیری از بیماری کروناویروس در محیط های کاری، صنایع و ادارات خبر داد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت : به دنبال شیوع بیماری کرونا ویروس 19 در استان قم و با توجه به جامعه هدف تحت شمول قانون کار، براساس رسالت قانونی با همکاری سازمان های ذیربط همچون معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صمت استان، ضمن برگزاری جلسات متعدد با دستگاه های فوق، اقدام به تشکیل کارگروه استانی ویژه "طرح ضربتی بسیج استانی کنترل و پیشگیری از کووید 19" در محیط های کاری، صنایع و ادارات استان کردیم.
کاویانی تصریح کرد: در این راستا مقرر شد کلیه کارگاه های تحت پوشش استان در قالب 6 منطقه تقسیم بندی شده و بازرسان کار این اداره کل ضمن مراجعه به کارگاه های تحت پوشش در شهرک ها و نواحی صنعتی و همچنین کارگاه های واقع در حومه شهر، نسبت به پایش وضعیت موجود پیشگیری از بیماری کرونا و روند بهداشتی محیط کارگاه های موردنظر به ویژه از نظر تجهیزات حفاظتی لازم، انجام عملیات غربالگری کارگران در بدو ورود و خروج از کارگاه، اقدامات لازم را به عمل آورده، ضمن تکمیل فرم های مربوطه، پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی مربوطه را به منظور عملیاتی کردن به کارفرمایان ذیربط ابلاغ کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی استان قم محیط های کاری طرح ضربتی کل تعاون اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۷۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ادعای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره یک وعده مهم در دولت سیزدهم!

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901317

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • رتبه اول قم از لحاظ سرعت ساخت در نهضت ملی مسکن
  • ببینید | ادعای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره یک وعده مهم در دولت سیزدهم!
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری زنجان با سوریه
  • انعقاد ۳۱ تفاهم‌نامه داخلی و خارجی بر مبنای توانمندی‌های فارس در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین 
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی