Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سمنان با بیان اینکه روند شیوع کرونا در این استان در مرحله هشدار قرار دارد گفت: اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی با جدیت دنبال می‌شود. ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، علیرضا آشناگر بعدازظهر امروز در رزمایش ویدئوکنفرانسی مواسات که در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد گفت: استان سمنان در حوزه شیوع ویروس کرونا در وضعیت سفید و عادی نیست و مردم همچنان باید در رعایت نکات بهداشتی و ایمنی نهایت جدیت و مراقبت را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعمال محدودیت‌های که از هفته‌های گذشته در استان سمنان اجرایی شده است، همچنان ادامه دارد.

استاندار سمنان گفت: تصمیم‌گیری نهایی در مورد بازگشایی مساجد با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان هفته آینده در ستاد مقابله با ویروس کرونا انجام می‌شود و نتیجه به سمع و نظر مردم می‌رسد.

آشناگر با اشاره به اینکه در اوج شیوع کرونا در استان سمنان 520 بیمار در بیمارستان‌های این استان بستری بودند که هم‌اکنون این رقم به عدد 152 بیمار رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر طرح غربالگری و پایش در سطح استان سمنان انجام می‌شود.

کرونا درآمد فرودگاه‌ها را کاهش داد/اولویت‌بندی پروژه‌ها تغییر می‌کندراهنمای فاصله گذاری اجتماعی در قصابی ها اعلام شدادامه رعایت فاصله گذاری اجتماعی با خدمات بانکداری الکترونیک بانک رفاه

استاندار سمنان از حضور فعال تمامی امامان جمعه و روحانیون برای مهار کرونا قدردانی کرد و فعالیت طلاب و روحانیون استان سمنان را بسیار خوب ارزیابی کرد.

آشناگر مخاطب اجرای رزمایش مواسات را آحاد مردم عنوان کرد و گفت: اقدامات ارزشمندی از جمله توزیع اقلام بهداشتی، گندزدایی و ضدعفونی معابر عمومی از سوی مسئولان و نهادهای مردمی انجام شد.

وی تشکیل ستادهای مردمی و توزیع بسته‌های معیشتی به مردم و بیمارستان‌ها با همکاری سپاه و اتاق بازرگانی را از دیگر اقدامات ارزشمند انجام شده در راستای مقابله با کرونا برشمرد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: رزمایش مواسات از امروز در قرارگاه مرکزی استان سمنان رسماً کار خود را آغاز کرده است و قرار است ستادهای شهرستانی مواسات نیز تشکیل شوند.

آشناگر کمک به افراد زیر پوشش بهزیستی، مراکز نگهداری سالمندان، کمیته امداد و افراد آبرومندی که مشاغل خود را از دست داده‌اند را از جمله مهم‌ترین اولویت‌های در نظر گرفته‌شده در اجرای رزمایش مواسات عنوان کرد.

وی بیان کرد: در راستای اجرای رزمایش مواسات یک حساب بانکی باید تشکیل و کمک‌های مردمی در این حساب واریز شود.

استاندار سمنان افزود: پس از تعیین حساب بانکی مشخص مبلغ 500 میلیون ریال از سوی استاندار و نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان واریز می‌شود.

آشناگر گفت: کارمندان نیز یک روز از حقوق خود را می‌توانند برای رزمایش مواسات اختصاص دهند و این پیشنهادی بوده است که مدیران دستگاه‌های اجرایی عنوان کرده‌اند.

وی بر در دستور کار قرار گرفتن حمایت دولت از بنگاه‌های اقتصادی خرد و واحد‌های تولیدی در بخش‌های مختلف بیمه‌ای، بانکی، عوارض و کارمزد تأکید کرد.

انتهای پیام/363/ ع

R41366/P1494/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار سمنان رزمایش مواسات استان سمنان فاصله گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۷۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر خود قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، فرج‌الله شوشتری امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

وی افزود: مسیر روشنی را که با استاندار سمنان در خصوص استان اعلام و مورد تأیید رئیس‌جمهور قرار گرفت، با نگاهی نو و متفاوت و با مشورت‌های ایشان، پر قدرت‌تر ادامه خواهیم داد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: هر کجا که ما بر مبنای توانمندی‌های مردم حرکت کردیم و اقدامات با محوریت مردم پایه صورت گرفت، شاهد موفقیت‌های بسیار مطلوبی بودیم.

شوشتری تصریح کرد: در مسیر خدمت به مردم بر شبکه‌های مردمی و با تکیه بر توانمندی و پتانسیل‌های مردمی به پیش خواهیم رفت.

کد خبر 748718

دیگر خبرها

  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • تلاش و جدیت برای کاهش نرخ بیکاری
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس
  • چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟