Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های ترکیه‌ای از مذاکره سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران با یکی از تیم‌های باشگاهی در سوپرلیگ ترکیه خبر داده‌اند.

طرفداری- پایگاه‌های خبری «فوتوماچ» و «فاناتیک» ترکیه از آغاز مذاکره مارک ویلموتس، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران با نمایندگان باشگاه فنرباغچه ترکیه خبر دادند.

به گزارش تسنیم، سایت فوتوماچ با اشاره به جدایی ارسون یانال از تیم فنرباحچه در ماه گذشته، گزینه‌هایی را به‌عنوان جانشین او نام برده و مدعی شده که این باشگاه با ویلموتس وارد مذاکره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاناتیک نیز این خبر را تأیید کرده است و از احتمال روی کار آمدن سرمربی سابق تیم ملی بلژیک به‌عنوان سرمربی تیم فنرباحچه در آینده‌ای نزدیک خبر داده است. ارول بولوت، لوران بلان و اونای امری نیز به‌عنوان دیگر گزینه‌های مدنظر سران باشگاه فنرباغچه معرفی شده‌اند.

در همین حال سایت فوتبال 24 بلژیک نیز نوشته است، مشتری قبلی ویلموتس، باشگاه آنتورپ نتوانسته نظر این مرد 51 ساله را جلب کند و او به خاطر باشگاهی دیگر پیشنهاد تیم کشورش را نپذیرفته و ظاهراً این باشگاه فنرباحچه است. این سایت نوشته است مذاکرات میان طرفین نتایج مثبتی داشته است و این احتمال وجود دارد که به زودی توافقی میان آنها حاصل شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۸۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مطالبات زیادی در شورای شهر برای مناسب‌سازی معابر شهری با هدف استفاده معلولان داشتیم، اما در عمل از سوی شهرداری قدم از قدم برای تحقق آن‌ها برداشته نشد.‌

علی فرمانی در گفت‌وگوی با خبرنگار ایمنا در قزوین در طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه شهرداری قزوین مبنی بر صدور مجوز ساخت‌وساز با کاربری ورزشی در ناحیه شهری اسماعیل‌آباد، اظهار کرد: با توجه به اینکه سرانه ورزشی در منطقه مذکور صفر است، ضرورت دارد تا در این راستا اقدامات مؤثری انجام شود و گزارش آن‌ها به شورا ارائه شود.

وی افزود: خواستار برنامه‌ریزی مدیریت شهری قزوین برای افزایش سرانه ورزشی در ناحیه منفصل شهری اسماعیل‌آباد هستیم تا این منطقه از محرومیت زیرساخت‌های ورزشی خارج شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به عملکرد مدیریت شهری در مناسب‌سازی معابر شهری برای معلولان و توان‌خواهان خاطرنشان کرد: در شورای شهر مطالبات فراوانی برای مناسب‌سازی معابر شهری برای استفاده معلولان داشتیم، اما در عمل از سوی شهرداری قدم از قدم برای تحقق آن‌ها برداشته نشد.‌

فرمانی ادامه داد: انتظار داشتیم یک بوستان ویژه افراد توان‌خواه و معلول در شهر قزوین ساخته شود، اما نگاه جدی به این حوزه در بخش‌های مدیریتی شهرداری قزوین وجود ندارد.

کد خبر 751098

دیگر خبرها

  • شنول گونش نامزد جدی هدایت تیم ملی کره
  • ارنستو والورده و اشتفان کونتس، گزینه‌های جدید هدایت بایرن مونیخ
  • تغییرات تاکتیکی پوچتینو چگونه فصل چلسی را نجات می‌دهد؟
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • مطهری: فلسفه فوتبال ما تهاجمی است
  • روستای تاریخی فهرج در چند قدمی پیوستن به دهکده‌های جهانی گردشگری
  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا
  • عارف غلامی در یک‌قدمی سهمیه اروپایی