Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد احمدزاده مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بندرماهشهر گفت: با جدی‌تر شدن شیوع ویروس کرونا و دستور مقام معظم رهبری مبنی‌بر بسیج ملی برای مقابله با این ویروس، مجموعه‌های بسیج دانشجویی شهرستان بندرماهشهر تمام ظرفیت انسانی و تجهیزاتی خود را در میدان‌های عملیاتی به کار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این فعالیت‌ها شامل عملیات گندزدایی در سطح شهرستان، تولید ماسک بهداشتی، تولید شیلد محافظتی ویژه کادر درمان بیمارستانی، تولید دستکش یک‌بار مصرف، تولید محلول ضد عفونی دست و ساخت دستگاه تولید دستکش است.

احمد زاده بیان داشت: نزدیک به ۱۰۰ نفر در قالب گروه‌های دانشجویی و کارمندی در این قرارگاه جهادی در حال فعالیت هستند که روزانه به‌طور متوسط ۳۵۰ تا ۴۵۰ عدد ماسک، ۳ هزار عدد دستکش بک‌بار مصرف و ۳۰۰ عدد شیلد محافظتی تولید می‌کنند.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بندرماهشهر تصریحکرد: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرماهشهر با تشکیل قرارگاه شهرستانی پشتیبان ما بوده‌اند که در کنار کمک‌های مادی و معنوی مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر و گروه‌های مردمی خودجوش توانسته‌ایم قدمی کوچه در این خصوص برداریم و ان‌شاءالله به حول و قوه الهی ویروس منحوس کرونا را شکست خواهیم داد.

این مقام مسئول گفت: اقلام بهداشتی به‌صورت روزانه در قرارگاه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر به‌منظور مقابله با بیماری کرونا تهیه و ساخته می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس بهداشت و درمان اخبار دانشجویی شهرستان بندرماهشهر بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۸۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری ۴ نشریه دانشگاه آزاد رودهن میان نشریات دانشجویی واحد‌های دانشگاهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس اعلام سامانه نشریات دانشجویی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، چهار نشریه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با عناوین «نوین دارو، دانش‌پژوه، دنیای نوین سلول و ردپای زیست‌فناوری» میان ۱۱نشریه دانشجویی برتر دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفتند.

حمیدرضا فاطمی پور، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار آنا اظهار کرد: چهار نشریه دانشجویی این واحد دانشگاهی میان نشریات برتر این دوره قرار گرفتند که سهم واحد رودهن حدود ۴۰ درصد نشریات برتر دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور است.

وی افزود: بحث رتبه‌بندی نشریات از موضوعات مهم دانشگاه بوده که بر اساس شاخص‌هایی ارزیابی می‌شوند. اکنون نظارت بهتر و بیشتر بر فرآیند ارزیابی کیفیت نشریات در دستور کار قرار دارد. کمک به نشریات دانشجویی برای تولید و بارگذاری مطالب در سایت نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و ارتقای سطح کیفی و کمی نشریات دانشجویی هدف اصلی این دوره است.

به گزارش آنا،‌ چهار نشریه دو ماهنامه نوین دارو به صاحب امتیازی کیمیا سادات سجادی، مدیر مسئولی رضا قاسمی و سردبیری رکسانا شاهمرادی شامکان، فصلنامه دانش‌پژوه به صاحب امتیازی علی صفایی، مدیر مسئولی محمدعلی شیرزاده و سردبیری هادی حسن‌پور، فصلنامه دنیای نوین سلول به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی مائده جعفری ماسوله و سردبیری سارا جواهری و فصلنامه رد پای زیست‌فناوری به صاحب امتیازی امیر حشمتیان، مدیر مسئولی ریحانه السادات میرافضل و سردبیری ریحانه نهالی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برتری ۴ نشریه دانشگاه آزاد رودهن میان نشریات دانشجویی واحد‌های دانشگاهی
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • باقری: گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر کشور هستند
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر