Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدری گفت: به‌منظور کمک به ایتام، نیازمندان و آسیب دیدگان جامعه این اداره آماده دریافت و جمع‌آوری کمک‌ها و نذورات مردمی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «مصیب حیدری» امروز (۲۵ فروردین) از تعدادی از کارگاه‌های تولید ماسک توسط مددجویان این نهاد جهت توزیع بین نیازمندان بازدید کرد.

 

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج در حاشیه این بازدید گفت: این نهاد انقلابی با نصب العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری جهت همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا آماده دریافت کمک‌ها و نذورات مردمی برای خرید اقلام خوراکی و مواد بهداشتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: به‌ منظور تحقق منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب، با توجه به اینکه محرومان و نیازمندان ازجمله آسیب‌پذیرترین اقشار جامعه هستند، کمیته امداد منطقه یک یاسوج هم‌زمان با سراسر کشور با توجه به تأکیدات مدیران ارشد این نهاد و روحیه جهادی امدادگران، آماده جذب حداکثری کمک‌های مردمی و مشارکت خیران و نیکوکاران است.

 

حیدری ضمن دعوت از هم‌ وطنان سخاوتمند برای مشارکت در امر خداپسندانه کمک به نیازمندان، گفت: شماره کارت 6037997950026477 آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم خیر و نیکوکار برای خرید مواد بهداشتی و توزیع بین نیازمندان است.

 

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج افزود: همچنین شماره تلفن‌های 09177430386، 09175431143، 09173419979 و 09171451619 آماده پاسخگویی، هماهنگی و جمع‌آوری کمک‌های مردم خیر و نیکوکار برای کمک به نیازمندان تا پایان ماه مبارک است.

 

وی به اقدامات کمیته امداد منطقه یک یاسوج در خصوص جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در بین مددجویان اشاره کرد و یادآور شد: این اداره از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور و در استان بیش از 100 میلیون تومان کمک نقدی و خدمات به جامعه هدف خود ارائه داده است.

 

حیدری کمک نقدی به 779 خانوار به مبلغ بیش از 71 میلیون تومان را از اقدامات این اداره در این دوره عنوان و بیان کرد: این مبلغ به 190 بیمار صعب‌العلاج، پنج بیمار خاص، 572 سالمند و 22 مادر باردار و شیرده پرداخت‌شده است.

 

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج به تولید ماسک توسط مددجویان این نهاد اشاره کرد و گفت: بیش از 40 نفر از بانوان تحت حمایت این اداره با همکاری سپاه پاسداران، مراکز نیکوکاری، گروه‌های جهادی در منزل و در کارگاه‌های جهادی فعالیت می‌کنند که تاکنون بیش از 70 هزار عدد ماسک تولید و با همکاری سپاه پاسداران برای مصرف در اختیار مراجع ذیصلاح از جمله دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته است.

 

وی توزیع 50 بسته غذایی توسط مرکز نیکوکاری صاحب‌الزمان (عج) کمیته امداد منطقه یک یاسوج به ارزش پنج میلیون تومان، بین خانواده‌های مددجو را از دیگر اقدامات این اداره دانست و گفت: همچنین این اداره با همکاری مرکز نیکوکاری نسبت به تهیه آب‌ژاول و محلول‌های بهداشتی به ارزش پنج میلیون تومان اقدام و برای ضدعفونی 500 خانوار اقدام نموده است.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: تولید ماسک کمک نقدی ماسک فقرا نیازمندان کمیته امداد کمیته امداد منطقه یک یاسوج میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۸۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حمید باسره گزارشی از عملکرد حوزه حمایت و سلامت خانواده این نهاد ارائه کرد و اظهار داشت: یکی از اقدامات تأثیرگذار این نهاد، ارتقای سلامت و بهداشت خانواده‌های تحت حمایت و کمک به کاهش هزینه‌های درمانی آنان است که در همین راستا در سال گذشته بالغ بر ۱۸ میلیارد و ۸۲۱ میلیون تومان در قالب کمک هزینه درمانی و فرانشیز اسناد پزشکی و تأمین تجهیزات بهداشت فردی به بیماران خاص و صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان پرداخت شده است.

باسره افزود: از این میزان مبلغ ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای پرداخت ۱۲ هزار و ۷۰۰ مورد کمک هزینه درمانی بیماران عادی و بالغ بر ۳ میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان به منظور پرداخت کمک هزینه فرانشیز اسناد درمانی و تهیه و تأمین تجهیزات بهداشت فردی برای ۴ هزار و ۲۳۳ مورد از بیماران خاص و صعب العلاج هزینه شده است.

این مقام مسئول با تاکید بر اهمیت و ضرورت ارتقا سلامت و افزایش آگاهی مردم از مسائل بهداشتی و به تبع آن ایجاد و حفظ آرامش در بین خانواده‌ها، یادآور شد: یکی دیگر از اقدامات این نهاد طرح‌های غربال گری، خدمات بهداشت دهان و دندان، توزیع بسته‌های بهداشتی، مخازن ذخیره آب و..... بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد است که بر همین اساس در سال گذشته مبلغ ۴ میلیارد و ۷۲۱ میلیون تومان نیز به منظور تهیه اقلام مذکور هزینه و بین خانواده‌های نیازمند از قبل شناسایی شده توسط مددکاران کمیته امداد در سراسر استان توزیع شده است.

کد خبر 6089738

دیگر خبرها

  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • ۱۳۰۰۰ قلاده سگ صاحب‌دار علیه بیماری هاری در استان واکسینه شدند
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • متصدی واحد جمع‌آوری ضایعات در خواف به حبس محکوم شد
  • نشست کمیته جمع آوری کمک برای مردم غزه