Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان کیار گفت: راه‌اندازی یک خط تولید آب ژاول با ظرفیت 500 لیتر در این شهرستان نیاز این منطقه را به محلول ضدعفونی‌کننده برطرف می‌کند.

علی‌فتح نصیریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: راه‌اندازی یک خط تولید آب ژاول با ظرفیت 500 لیتر در این شهرستان نیاز این منطقه را به محلول ضدعفونی‌کننده برطرف می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کیار با اشاره به اینکه یک دستگاه الکترولیز نمک طعام در این شهرستان نصب و راه‌اندازی شده است، افزود: این اقدام به‌منظور تضمین کیفیت بهداشتی آب شرب و گندزدایی معابر و اماکن عمومی در جهت مبارزه با ویروس کرونا انجام شده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون توانسته‌ایم نیاز منطقه کیار را به محلول ضدعفونی‌کننده تأمین‌ کنیم، اضافه کرد: در طول شبانه‌روز 500 لیتر آب ژاول در این شهرستان تولید و در اختیار شهرداران و دهیاران برای گندزدایی معابر و اماکن عمومی قرار می‌گیرد.

نصیریان با اشاره به اینکه هر دو روز یک‌بار تمامی معابر و اماکن عمومی در این شهرستان ضدعفونی و گندزدایی می‌شود، ادامه داد: اگر مازاد در میزان مصرف داشته باشیم در اختیار شهرستان‌های دیگر قرار می‌دهیم.
انتهای پیام/3339

منبع: فارس

کلیدواژه: آب تولید نمک طعام کیفیت ضدعفونی کننده راه اندازی آب ژاول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۸۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن گرجیان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام گشت زنی‌های هدفمند یک سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

گرجیان افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۱۵ فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان بویراحمد اعتراف کرد.

کد خبر 6092140

دیگر خبرها

  • خودکفایی در تولید برخی از ملزومات خودرو‌های سنگین در جنوبشرق کشور
  • مرکز البرزپژوهی در کرج راه اندازی می شود
  • اعلام هشدار هواشناسی سطح زرد
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • راه‌اندازی سه نیروگاه برق با ظرفیت ۵۸ مگاوات در صنایع بزرگ کرمانشاه
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام