Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین اشتری" در همایش سراسری معاونت عملیات ناجا ضمن تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه به اقدامات مطلوب این معاونت طی سال گذشته و سال جاری اشاره کرد و گفت: سال ۹۸ به دلیل وقوع برخی بلایای طبیعی(جاری شدن سیل در برخی از شهرها)، برگزاری انتخابات، شیوع ویروس کرونا از اوایل اسفندماه و خدمات رسانی همکارانمان در نیروی انتظامی به مردم و غیره، سال پر فراز و نشیبی بود و مسئولیت برقراری نظم و امنیت و تداوم آن در این شرایط نیز به عهده نیروی انتظامی بود که بحمداله با وجود همکاران توانمند توانستیم به نحو مطلوب ماموریت های خود را به اتمام برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به شهادت سردار رشید اسلام "حاج قاسم سلیمانی" اشاره کرد و ادامه داد: مراسم تشییع این شهید گرانقدر به صورت گسترده در تمامی شهرها برگزار شد که الحق و الانصاف نیروی انتظامی به دلیل برقراری نظم و امنیت مثال زدنی در این مراسم، خوش درخشید.

فرمانده نیروی انتظامی به شیوع ویروس کرونا از ابتدای اسفندماه سال گذشته اشاره و تصریح کرد: برخورد با محتکران تجهیزات و اقلام بهداشتی، کنترل ورودی و خروجی شهرها، فاصله گذاری اجتماعی، نظارت بر فعالیت صنوف مختلف، برخورد با شایعه سازان در فضای مجازی به عهده نیروی انتظامی بود که با برنامه ریزی دقیق و اصولی توانستیم وظایف ذاتی خود را به نحو مطلوب به سرانجام برسانیم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور به اهمیت فعالیت های معاونت عملیات ناجا و تاثیرگذاری آن اشاره کرد و گفت: معاونت عملیات ناجا یک معاونت رکنی، بین بخشی و شاکله اصلی نیروی انتظامی است که بایستی علاوه بر فعالیت افراد پرتوان و هوشمند در این بخش به هوشمندسازی پلیس نیز توجه ویژه شود؛ از سوی دیگر ضروری است، اشراف، توانمندی و هوشمندی افراد و همچنین تجهیزات و زیرساخت ها مدنظر قرار بگیرد.

سردار اشتری در ادامه به اولویت های ۹ گانه نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: معیشت کارکنان و ارتقاء روحیه معنوی آنها از جمله اولویت های مهم نیروی انتظامی است اما این معاونت باید براساس اولویت های ۹ گانه ماموریت های خود را براساس یک نقشه اصولی برای برنامه های پیش رو مشخص کند.

وی تاکید کرد: امیدواریم سال ۹۹ سالی پر از خیر و برکت و پیشرفت روزافزون برای مردم باشد و ما نیز باید در جهت تحقق شعار سال که توسط مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی " به نام جهش تولید نام گذاری شده است، فعالیت کنیم.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: انصافا با لطف و عنایت الهی نیروی انتظامی، وظایف و ماموریت های محوله خود را با وجود تمامی مشکلات به نحو مطلوب انجام داده که باعث رضایتمندی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مردم شده است امیدواریم همه ما بتوانیم خدمتگزار خوبی برای کشور و سرباز ولایت باشیم و عملکردمان مورد رضایت خداوند متعال و شهدا قرار بگیرد.

 تجلیل از رشادت ها، ایثار و از خود گذشتگی‌های پزشکان، پرستاران و کادر درمانی

در ادامه این همایش، سردار "ساجدی نیا" ضمن تجلیل از رشادت ها، ایثار و از خود گذشتگی های پزشکان، پرستاران و کادر درمانی؛ گزارشی از فعالیت های معاونت عملیات ناجا را در سال گذشته و نیز برنامه های این معاونت در سال ۹۹ ارائه کرد.  

معاون عملیات ناجا در ادامه خاطرنشان کرد: امیدواریم با انجام برنامه ریزی های دقیق بتوانیم ماموریت خطیر خود را در خصوص شکست ویروس منحوس کرونا به نحو مطلوب به سرانجام برسانیم.

گفتنی است، همایش سراسری معاونت عملیات ناجا امروز با حضور سردار "حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی و سردار "حسین ساجدی نیا" معاون عملیات ناجا به منظور ایجاد وحدت رویه در اجرای ماموریت ها، هم افزایی و هم پوشانی و اجرای برنامه ها برای تحقق اهداف تعیین شده و مطابق با خط مشی و سیاست گذاری ستاد کل نیروهای مسلح و همچنین ابلاغ تدابیر و رهنمودهای هیئت رئیسه  ناجا و برنامه ریزی برای تامین نظم و امنیت مناسبت های پیشرو و ماموریت های آینده برگزار شد.

قابل ذکر است، این همایش با حضور مدیران کل و معاونان عملیات استان های سراسر کشور و همچنین  معاونان عملیات فرماندهی مرزبانی، یگان ویژه و هوا ناجا از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد. *


 

برچسب‌ها ویروس کرونا مقام معظم رهبری حسین اشتری قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مقام معظم رهبری حسین اشتری قاسم سلیمانی ویروس کرونا مقام معظم رهبری حسین اشتری قاسم سلیمانی معاونت عملیات ناجا نیروی انتظامی نحو مطلوب ماموریت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۸۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود

سردار حجازی گفت: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود و به زیر ساخت ها عمق بخشی کرد. سردار حجازی یکی از بازوان اصلی محور مقاومت بود و محبوبیت بالایی نزد شهید سلیمانی داشت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار «حسین اشتری» مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در حاشیه مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت شهید حجازی که امروز در مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد، دقایقی به سخنرانی پرداخت و گفت: شهید حجازی  یکی از افرادی بود که در مکتب امام راحل تربیت و رشد کرده بود. سردار حجازی  مدتی توسط رژیم ستمشاهی در زندان و تحت شکنجه بود  و  نقش مهمی در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نقش ایفا کرد. 

سردار اشتری ادامه داد: شهید حجازی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سنگرهای مختلفی خدمت و در دفاع مقدس نقش مهمی ایفا کرد و در سازماندهی، ساماندهی و جذب نیروها  و هر پست ها و مسئولیت هایی  که داشت از آنها  سرافراز  بیرون آمد. 

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان شهید حجازی در جبهه مقاومت نقش موثری داشت،  افزود: سردار حجازی دارای ایده  و تفکری ساختارمند داشت و در هر مسئولیتی به زیر ساخت ها نیز توجه و به ساختارها عمق بخشی می کرد. این شهید عزیز در کادرسازی بسیار  توانمند بود و  در  رشد و تربیت مدیران و فرماندهان  نقش موثری داشت.

مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد

وی با بیان اینکه سردار حجازی در فرماندهی جامعیت داشت و در سطح استراتژی و راهبردی فرماندهی می کرد، یادآور شد: سردار حجازی در  مسئولیت های مختلف موفق بود چرا که جامعیت داشت و در کنار روحیه عملیاتی روحیه فرهنگی بالایی داشت و موجب رشد و شکوفایی بسیج شده بود.

سردار اشتری با بیان اینکه سردار حجازی فردی اخلاق مدار، ولایتمدار و با اخلاص  بود،  تاکید کرد: سردار حجازی فردی انقلابی و علاوه بر اینکه در حوزه عملیاتی تبحر خوبی داشت در حوزه های فرهنگی، اجتماعی فردی موثر بود. پدر شهید حجازی از متدین و خیرین اصفهان بود و در منزل شان روضه اباعبدالله الحسین (ع) برگزار می شد.

وی با بیان اینکه مدیون مجاهدت های شهدا هستیم،  خاطرنشان  کرد: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود و به زیر ساخت ها عمق بخشی کرد. سردار حجازی یکی از بازوان اصلی محور مقاومت بود و محبوبیت بالایی نزد شهید سلیمانی داشت.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • اجرای برنامه هفتم توسعه نیازمند اهتمام ویژه
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود