Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مروری گذرا بر آخرین اخبار کرونا در جهان شده است که در ادامه مشاهده می‌کنید. تاریخ انتشار: 18:25 - 25 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۲۴۵۳

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، ویروس کرونا که از شهر ووهان چین به بیش از ۱۵۰ کشور جهان شیوع پیدا کرده است، به یک بیماری همه‌گیر جهانی تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمار قربانیان این ویروس روز به روز در حال افزایش است.

در ادامه مروری بر آخرین اخبار شیوع این ویروس در کشورهای جهان شده است.

 

فرانسه: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور فرانسه به ۱۳۲,۵۹۱ نفر رسیده و تعداد کل قربانیان نیز به ۱۴,۳۹۳ نفر افزایش پیدا کرده است.

تمدید دو هفته‌ای قرنطینه در فرانسه تا نیمه آوریل(۲۷فروردین) در حالی به پایان خود نزدیک می‌شود که رسانه‌های این کشور از امکان استمرار آن دستکم تا ۱۰می(۲۱ اردیبهشت) خبر می‌دهند.

 

انگلیس: در انگلیس تاکنون ۸۴ هزار و ۲۷۹ نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و تعداد قربانیان به ۱۰,۶۱۲ افزایش یافته است.

کمبود کیسه‌هایی که در انگلیس برای پوشاندن اجساد مورد استفاده قرار می‌گیرند باعث شده تا کادر درمانی این کشور مجبور شوند اجساد را داخل ملحفه بپوشانند.

 

آمریکا: شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا به ۵۶۰ هزار و ۴۳۳ نفر و شمار جان‌باختگان به ۲۲,۱۱۵ تن رسید.

رسانه‌های آمریکایی با اشاره به ادامه جولان شیوع ویروس کرونا در این کشور، از وضعیت فاجعه‌بار نیویورک و ابتلای تعداد بیشتری از زندانیان این کشور به این ویروس خبر می‌دهند.

نیروی دریایی آمریکا همچنین تأیید کرد که یکی از خدمه ناو هواپیمابر تئودور روزولت بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باخته است.

 

اسپانیا: شمار مبتلایان در اسپانیا به ۱۶۹ هزار و ۴۹۶ نفر رسیده است که در مجموع ۱۷,۴۸۹ نفر در اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

با وجود تداوم مقررات منع آمدوشد در پایتخت اسپانیا، به دلیل کاهش سخت‌گیری‌ها، فعالیتهای غیرضروری روزانه در این شهر از سر گرفته شده است.

 

کره جنوبی: در کره جنوبی تاکنون ۱۰,۵۳۷ نفر به کرونا مبتلا شده‌اند که ۷,۴۴۷ نفر از آن‌ها بهبود یافته‌اند.

مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های کره جنوبی امروز با انتشار بیانیه ای از مردم خواست به اجرای طرح فاصله گذاری اهتمام جدی داشته باشند.

روسیه: آخرین آمار در روسیه نشان می‌دهد که تا کنون ۱۸,۳۲۸ نفر در این کشور به طور قطع به ویروس کرونا مبتلا شده و از این تعداد نیز ۱۴۸ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

شهرداری مسکو ‌پایتخت روسیه با توجه به افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا، از امروزخروج ساکنان پایتخت بدون دریافت مجوز الکترونیکی را ممنوع کرد.

 

عربستان سعودی: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در عربستان سعودی به ۴,۹۳۴ نفر رسیده و تعداد کل قربانیان نیز به ۶۵ نفر افزایش پیدا کرده است.

توفیق الربیعه وزیر بهداشت سعودی زنگ خطر را به صدا درآورد و افزایش شمار مبتلایان ظرف یکهفته را چالش توصیف کرد.

 

 

بیشتر بخوانید: کرونا در جهان| از افزایش مجدد آمار مرگ و میر بیماران در اسپانیا تا نفوذ کرونا به کاخ امپراتوری ژاپن

 

 

در حال تکمیل...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا در جهان شمار مبتلایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۸۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،غلامرضا قنبری از صدور مجوز تخلیه 101 فروند کشتی غلات توسط پست قرنطینه گیاهی بندرامیرآباد شهرستان بهشهر در فروردین ماه امسال خبر داد. 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر افزود: فروردین ماه امسال 101 فروند کشتی محصول غلات به وزن 281 هزار تن شامل ذرت دامی، جو دامی و گندم از کشور روسیه و قزاقستان توسط پست قرنطینه گیاهی بندرامیرآباد این شهرستان بازدید، نمونه‌برداری و و مجوز تخلیه صادر شد.

دیگر خبرها

  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه
  • ممنوعیت برداشت فرآورده‌های جنگلی و مرتعی بدون اخذ مجوز در دماوند
  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • جایگاه سوم چهارمحال و بختیاری در صدور پرونده‌های الکترونیکی
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  •  ۲۰ اردیبهشت‌ماه آخرین‌ مهلت تبدیل پروانه کسب فیزیکی به الکترونیکی
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • صدور بیش از ۱۵ هزار مجوز الکترونیکی کسب و کار در استان گلستان
  • استفاده از خدمات دولتی برای فعالانی که مجوز کاغذی دارند، ممنوع می‌شود