Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه صنعتی سجاد مشهد در گزارش به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه صنعتی سجاد با تجهیزکردن زیر بنای لازم برای آموزش مجازی خود حدود 500 درس در 5 دانشکده در زمان شیوع بیماری کرونا، هم پای دانشگاه های دولتی بزرگ کشور رسالت آموزشی خود را انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی سجاد، علی حائریان اردکانی در گزارش به علی خاکی صدیق بیان کرد: دانشگاه صنعتی سجاد علی رغم نداشتن سابقه برگزاری کلاس های مجازی بلافاصله بعد از تعطیلی دانشگاه های کشور با همکاری بخش های مختلف دانشگاه به جهت جلوگیری از آسیب های ناشی از افت تحصیلی و سلامت دانشجویان آموزش مجازی خود را بعد از تعطیلات در تاریخ 16 فروردین 1399 جایگزین آموزش حضوری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه صنعتی سجاد در ادامه گزارش خود افزود: بررسی آمار اولین هفته آموزشی مجازی دانشگاه نشان از برگزاری 96 درصد کلاس ها از مجموع 493 کلاس مربوط به 3276 دانشجو در دروس نظری و حضور 73 درصد دانشجویان (13503 دانشجو-کلاس از مجموع 18603 مورد) در این مدت دارد که در تمامی کلاس ها با حضور یک پشتیبان از مشکلات احتمالی مانند افت کیفیت صدا یا تصویر یا موارد دیگر جلوگیری می شود و همچنین این کلاس ها توسط پشتیبان ضبط می شود و برای دانشجویانی که امکان حضور در کلاس را نداشته اند در پروفایل شخصی آنها بارگذاری می گردد.

علی حائریان اردکانی، رئیس دانشگاه صنعتی سجاد تعداد کل کلاس ها در هفته اول آموزشی را به صورت زیر بیان کرد: دروس پایه و عمومی 59 کلاس، دروس دانشکده مکانیک،مواد و انرژی 56 کلاس، دروس دانشکده عمران،معماوری و شهرسازی 135 کلاس، دروس دانشکده صنایع و مدیریت 34 کلاس، دروس دانشکده برق و مهندس پزشکی 84 کلاس، دروس دانشکده کامپیوتر و فناوری اطلاعات 105 کلاس و درمجموع 473 کلاس بوده است.

در ادامه این گزارش حائریان بیان کرد:در این کلاس ها 545 مورد باعنوان سوالات آموزشی  و فنی دانشجویان توسط روابط عمومی دانشگاه ثبت و پاسخگویی شد و 22 پشتیبان در هفته اول کلاس های مجازی حضور داشته اند.

علی حائریان در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم با همت همکاران سخت کوش و متعهدمان این راه به خوبی ادامه داده و تاپایان این وضعیت ناخوشایند و ناخواسته کلاس های مجازی را با کیفیت بالا و بدون وقفه ادامه دهیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا در ایران کرونا در مشهد دانشگاه صنعتی سجاد دانشگاه صنعتی سجاد دروس دانشکده کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۹۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس

 رویا جهانگیری دبیر ستاد بزرگداشت هفته سلامت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن گرامی داشت فرا رسیدن هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه با شعار سلامت خانواده و مردمی‌سازی سلامت گفت: به منظور گرامی داشت این هفته و یادآوری نقش خود مراقبتی در سلامت عمومی و جامعه و برنامه ریزی جهت ارتقای آن، نمایشگاه و جشنواره هفته سلامت برگزار و برنامه‌های متعددی متناسب با شعار هفته سلامت برگزار خواهد شد.

 جهانگیری با اذعان اینکه در روزهای ششم و هفتم اردیبهشت ماه نمایشگاه هفته سلامت، عصرها از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در بلوار ساحلی پارک غدیر زیر پرچم برپا می شود گفت: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون ، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان انجام می‌گردد.

همچنین عملکرد دانشگاه علوم پزشکی،  معاونت‌ها، دانشکده‌ها و بیمارستان‌ها و دستگاه های اجرایی همکار در حوزه سلامت در معرض عموم قرار خواهد گرفت.

وی ضمن قدردانی از ادارات و سازمان‌هایی که در انجام این مهم با دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همکاری دارند گفت: در این نمایشگاه ۳۰ غرفه خدمت رسان برپا و علاوه بر خدمات سلامت محور مسابقه و جنگ شادی برگزار می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون سراسری رشته علوم تجربی در کرمانشاه
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح فردا ( ۶ اردیبهشت )
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک