Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار محمدرضا مقیمی گفت: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا و مصرف اقلام اساسی از قبیل برنج، گوشت، قند، شکر، روغن و از طرفی حضور میهمان ناخوانده (کووید ۱۹) در کشور، افراد سودجو و فرصت طلب با سوء استفاده از این موقعیت به منظور نیل به مطامع خود اقدام به احتکار اقلام بهداشتی، اساسی و ضروری مورد نیاز مردم و کادر درمانی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پلیس امنیت اقتصادی تعامل و هماهنگی های لازم را با سازمان‌ها و ادارات مرتبط انجام و با تشکیل تیم های مشترک رصد اطلاعاتی و عملیاتی و اشراف بر بازار عرضه و تقاضا را برای مقابله با مجرمان و سودجویان در دستور کار خود قرار داده است.

این مقام ارشد انتظامی بر جدیت این پلیس در برخورد با محتکران اقلام بهداشتی تاکید کرد و گفت: مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای بهداشتی در سطح کشور، همچنان انجام می شود و کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی به صورت شبانه روزی نسبت به رصد اطلاعاتی و بازدید از انبارها و مراکز پخش کالاهای بهداشتی در سراسر کشور اقدام می کنند.

سردار مقیمی به اقدامات مطلوب پلیس امنیت اقتصادی در بحث مقابله با سودجویان و محتکران اقلام و تجهیزات بهداشتی و پزشکی اشاره کرد و گفت: این پلیس در بحث قاچاق و احتکار اقلام بهداشتی با جدیت ورود پیدا کرده و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را در راستای نامگذاری سال ۹۹ با عنوان"جهش تولید" اجرایی و عملی می کند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا به کشفیات کالاهای احتکاری بهداشتی و پزشکی طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور نیز اشاره کرد و گفت: کارآگاهان این پلیس در بازرسی از واحدهای صنفی، مراکز توزیع و عرضه تجهیزات بهداشتی و انبارها، ۱۵۲ هزار و ۷۷۶ عدد انواع تجهیزات بهداشتی شامل ۱۱۰ هزار و ۲۱۶ عدد انواع ماسک، ۴۰ هزار و ۶۶۴ عدد انواع دستکش، یک هزار و ۸۸۶ تیوب انواع ژل ضدعفونی کننده به همراه ۷۴ هزار و ۷۲۷ لیتر انواع مواد ضدعفونی کننده کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه تجهیزات بهداشتی مکشوفه به وزارت بهداشت و درمان و در استان ها به دانشگاه های علوم پزشکی تحویل شد، عنوان کرد: در این رابطه ۱۰۲ مرکز عرضه متخلف تجهیزات بهداشتی پلمب و ۱۷ محتکر نیز دستگیر که برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان ضمن تقدیر از همکاری بسیار خوب هموطنان در اجرای طرح تشدید مبارزه با احتکار کالاهای بهداشتی از شهروندان خواست: همواره هرگونه مورد مشکوکی مشاهده کردند، آن را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

20 / 20 رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا ماه مبارک رمضان افزایش تقاضا و مصرف اقلام اساسی برنج، گوشت، قند شکر، روغن سردار محمدرضا مقیمی مقابله با سودجویان و محتکران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا ماه مبارک رمضان شکر روغن پلیس امنیت اقتصادی تجهیزات بهداشتی اقلام بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۹۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف انواع تجهیزات سرمایشی صنعتی به ارزش ۷۰۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی فر اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری و دپوی تعداد قابل توجهی تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این خصوص مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از این انبار موفق به کشف ۲۹۳ انواع کمپرسور و تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش کالاهای مکشوفه را ۷۰۰ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متهم شناسایی و پرونده تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.

کد خبر 748551

دیگر خبرها

  • ۴ میلیارد و ۴۴۴ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • تامین ۴.۲ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی، صنایع و خدمات