Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@23:12:28 GMT

تولید ۶۰ هزار ماسک توسط دانشجویان بسیجی استان همدان

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۹۵۰۳

تولید ۶۰ هزار ماسک توسط دانشجویان بسیجی استان همدان

طیب فریادرس گفت: ۲۰۰ دانشجو در ۵ کارگاه به صورت دو شیفت در راستای تولید لباس کادر پزشکی و ماسک فعالیت می کنند و تا کنون ۶۰ هزار ماسک تولید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طیب فریادرس، مسئول بسیج دانشجویی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه از روزهای ابتدای شیوع ویروس کرونا بسیاری از دانشجویان پای کارآمدند گفت: ابتدا برای تولید محتوا با توجه به شرایط نیازسنجی شد و تصمیم بر آن شد که در حوزه آموزش و امید بخشی تولید محتوا داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریادرس با اشاره به اینکه با تولید محتوای آموزشی و امید بخشی به کمک استان‌ها، مجموعه ستاد مردمی و سایر نهاد ها رفتیم، افزود: در مرحله بعد اقدام به تولید ماسک، ضدعفونی کردن معابر و تولید مواد ضدعفونی کننده کردیم.

وی از تولید ۶۰ هزار ماسک توسط بسیجیان دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و تصریح کرد: ۲۰۰ نفر در ۵ کارگاه به صورت دو شیفت در راستای تولید لباس کادر پزشکی و ماسک فعالیت می کنند.

تولید ۵۰۰ لیتر موادضدعفونی کننده در دانشگاه بوعلی

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان با تاکید بر این که نیروها در ابتدا برای ضدعفونی کردن معابر اقدام کردند، اظهار کرد: پس از ورود نیروهای شهرداری و بسیج مردمی در این حوزه اقدام به تولید مواد ضدعفونی‌کننده کردیم و تا امروز ۵۰۰ لیتر مواد خالص در دانشگاه بوعلی تولید و توزیع شده است.

فریادرس با بیان اینکه در طول هفته حدود ۳۰۰ بسته پک بهداشتی که هر کدام ارزش ۱۰۰ هزار تومانی دارند بین طبقات محروم جامعه توزیع می شود، گفت: ۴۰۰ بسته غذایی نیز به خانواده های محروم که هرکدام ارزش ۳۰۰ هزارتومانی دارند توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در فضای فرهنگی و کمک فضای عمومی جامعه صورت گرفته است افزود: کمک هزینه سفر کادر درمان به کربلای معلی و مشهد مقدس از این اقدامات بود.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان با تاکید براینکه گروه های جهادی در سایر شهرستان ها از جمله نهاوند، ملایر و اسدآباد فعال هستند، تصریح کرد: گروه جهادی بقیه الله که متعلق به بسیج دانشجویی است و مورد لطف رهبر انقلاب نیز قرار گرفتند هماهنگی زیادی با بسیج محلات دارند.

فریاد رس در پایان گفت: بانوان جهادگری که رهبر معظم انقلاب از آنها نام برد در همین گروه بقیه الله فعالیت دارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بسیج دانشجویی استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۹۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان

 در این مراسم که در مزار شهدای گمنام دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد، دانشجویان و استادان دانشگاه با سر دادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و حمایت از مردم مظلوم غزه را اعلام کردند.

دانشجویان همچنین اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان و اساتید را محکوم و بیانیه‌های جداگانه‌ای صادر و حمایت خود را از این اعتراضات اعلام کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • حمایت دانشجویان دانشگاه شهید مقصودی همدان از دانشجویان آمریکایی
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آزادیخواه
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان