Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@10:46:39 GMT

۲ هزار کیت جدید آزمایشگاهی وارد خراسان شمالی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۹۵۲۸

۲ هزار کیت جدید آزمایشگاهی وارد خراسان شمالی شد

به گزارش پایگاه خبری وبدا، دکتر سیدعیسی هاشمی، دوشنبه اظهار داشت: در سه مرحله قبلی مجموعا هزار و ۵۰۰ کیت آزمایشگاهی وارد استان شده بود.
وی افزود: تا کنون برای سنجش وضعیت هزار و ۳۰۰ نفر از مردم خراسان شمالی از این کیت های آزمایشگاهی استفاده شده است و در حال حاضر هیچ مشکل و محدودیتی از نظر تعداد کیت های آزمایشگاهی در استان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: به دلیل هزینه بر بودن سنجش کرونا و احتمال خطر برای همکاران کادر درمان، درخواست داریم تا شهروندان تا حد امکان پروتکل های وزارت بهداشت را رعایت کنند.

وضعیت بیماری کرونا در استان نزولی نشده است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز گفت: هنوز وضعیت بیماری کووید ۱۹ در این استان به سیر نزولی مورد انتظار نرسیده است.

دکتر سیداحمد هاشمی تاکید کرد: اگر فاصله گذاری هوشمند اجتماعی و رعایت بهداشت فردی به درستی مورد نظر شهروندان قرار نگیرد،  نگرانی ما بابت چرخش این ویروس دوچندان می شود.

وی افزود: با توجه به آغاز تدریجی فعالیت اصناف باید طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی به درستی انجام شود تا شاهد افزایش آمار بیماری و در نهایت مرگ و میر مردم نباشیم.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا خراسان شمالی دانشگاه علوم پزشکی درمان مرگ وزارت بهداشت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۹۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی

آفتاب‌‌نیوز :

زهرا مینویی، وکیل ترانه علیدوستی در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: در روز‌های اخیر دوستان بسیاری نگران اخبار مربوط به وضعیت سلامت ⁧ترانه علیدوستی⁩ هستند، برغم عدم تمایل موکلم به انتشار اخبار وضعیت جسمانی‌اش که طبیعتا مربوط به حریم شخصی و خصوصی ایشان است.

برای رفع این نگرانی، لازم به توضیح است؛ خانم ⁧ترانه علیدوستی⁩ از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. خانم علیدوستی در حال حاضر و پس از طی دوره‌های طولانی درمان، در مسیر بهبود نسبی هستند.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده
  • ۱۶۰ میلیون نفر سالانه قربانی بیماری‌های ناشی از کار می‌شوند | راهکارهای ارتقاء فرهنگ ایمنی در محل کار
  • چالشی به نام بلاتکلیفی جاده سلامت در بجنورد
  • فیلم| وضعیت بیماری مالاریا در سیستان و بلوچستان
  • آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی
  • متخصص حوزه انفورماتیک سلامت بیان کرد؛ نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • نقش آزمایشگاه‌های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری‌ها
  • نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • کره شمالی : بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی۱۶۳ نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی