Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@10:33:24 GMT

شمارش معکوس برای مسدود شدن جاده آستارا – اردبیل

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۹۵۷۳

شمارش معکوس برای مسدود شدن جاده آستارا – اردبیل

ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: ورودی غربی استان گیلان در تونل حیران از بامداد روز جمعه (8 فروردین) به روی خودروهای سواری متردد در محور آستارا - اردبیل و بالعکس مسدود می شود.

حسن رستم زاد در سیزدهمین جلسه ستاد بحران مقابله با کرونای شهرستان مرزی بندر آستارا و دومین جلسه در سال جدید، اظهار کرد: در چارچوب اجرای تصمیمات ستاد کرونای کشور، محور آستارا _ اردبیل و بالعکس از تونل حیران که ورودی استان گیلان می باشد، از ساعت ۲۴ امشب و بامداد روز جمعه (8 فروردین) تا اطلاع ثانوی به روی کلیه خودروهای سواری مسدود می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه تنها خودروهای پلاک استان گیلان و کامیون های باری امکان ورود را خواهند داشت، ادامه داد: این مصوبه در جهت کنترل و قطع شیوع ویروس کرونا ابلاغ شده است و از همه مردم انتظار داریم در جهت از بین بردن ویروس کرونا همکاری لازم را داشته باشند.

رستم زاد با بیان اینکه مردم باید نقطه ثقل این حرکت باشند و در این خصوص مسئولین را کمک، حمایت و همراهی کنند، خاطرنشان کرد: هر پلاک غیربومی در این ایام در شهرستان تردد کند، به میزان پنج میلیون ریال جریمه و خودرو برای یک ماه توقیف خواهد شد.

وی در بخش پایانی سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از مردم مرزنشین آستارا، پرسنل سختکوش بیمارستان و بهداشت و درمان، اصناف و بازاریان، خبرنگاران و سازمان های مردم نهاد که در جهت مبارزه با این ویروس شوم نهایت تلاش و همکاری را داشته اند، تصریح کرد: با توجه به تدابیر اتخاذ شده از سوی مسئولین کشوری مشکلی در تأمین کالاهای اساسی و روزمره نخواهیم داشت و مردم هیچ دغدغه ای در این خصوص نداشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۹۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهندسی معکوس این سلاح کلیدی آمریکایی در ایران؟!

بازدید 7 موشک اف‌جی‌ام-۱۴۸جاولین | FGM-148 Javelin مدرن ترین موشک، موشک هدایت شونده ضدتانک و ضد نفربر قابل حمل و شلیک، راهبردی ترین سلاح انفرادی ضدتانک ارتش آمریکاست که روسیه توانسته شماری از آنها را از ارتش اوکراین به غنیمت بگیرد. آمریکایی‌ها مدعی هستند روسیه در عوض همکاری نظامی ایران، شماری از تسلیحات غربی از جمله این سلاح حساس را به ایران داده و به شدت نگران مهندسی معکوسش توسط ایران هستند. تحلیل تحلیلگر انستیتو امنیت ملی آمریکا درباره تبعات مهندسی معکوس این سلاح در ایران بر آمریکا و اسرائیل را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • شمال استان اردبیل در تب و تاب انتخابات
  • دستگاه شمارش پول که می‌تواند اسکناس تقلبی را تشخیص دهد (فیلم)
  • جایگاه نخست گیلان در تولید خاویار در کشور
  • مصاف خیبر و شهرداری آستارا؛ امروز در خرم آباد
  • فعالیت بیش از ۱۵۰ گروه جهادی در آستارا
  • معمای علیت معکوس/ اگر آینده بر گذشته تاثیر گذارد!
  • مهندسی معکوس این سلاح کلیدی آمریکایی در ایران؟!
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • جنبش حامی فلسطین به دبیرستان‌های فرانسه کشیده شد