Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@16:13:08 GMT

ما و دلواپسانی که داورزنی می‌گفت!

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۹۷۰۷

ما و دلواپسانی که داورزنی می‌گفت!

انتشار مصاحبه با محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال در خبرگزاری خبرآنلاین یکی از کارهای خوب همکارمان مهری رنجبر بود.خبرنگار حوزه والیبال در مجموعه خبر(خبرآنلاین و خبرورزشی)که یکی از قدیمی هاست،یکی از با تجربه ها و بدون اغراق یکی از بهترین ها در حوزه خودش.نیاز به هیچ تعریف اضافه ای هم نیست.
حالا همه به خصوص آنهایی که اخبار والیبال را دنبال می کنند می دانند که انتشار اخبار و مصاحبه های والیبالی در خبرآنلاین زحمات مهری رنجبر است که بدون شک مصاحبه با داورزنی که چند ماهی بود روزه سکوت گرفته بود یکی از آنها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخشی از مصاحبه با رییس فدراسیون،داورزنی اشتباهی لپی انجام داده و به جای اینکه بگوید تیلیه سرمربی فرانسوی پاناسونیک ژاپن،به صورت خیلی غیر عمدی گفت سامسونگ ژاپن.اشتباهی که هر کسی ممکن است آن را انجام بدهد.
داورزنی در بخشی از این مصاحبه هم از یک سری دلواپس نام برد که نگران همه چیز هستند! احتمالا نگران همه چیز غیر از خودشان.وقتی داورزنی این حرف را زد گمان نمی کردیم که این حرف های او خیلی زود مصداق پیدا کند.
در شرایطی که داورزنی با هیچ رسانه ای حرف نزده است ظاهرا این ماجرا چندان به مزاج خیلی از همان دلواپسان خوش نیامده است و همین اشتباه لپی او را ابزاری قرار داده اند برای اینکه مصاحبه کننده و خبرآنلاین را مورد انتقاد قرار بدهند!
زیاد قصد کش دادن ماجرا را ندارم اما باید به این دوستان دلواپس در یک سری از شبکه های مجازی و مثلا تخصصی والیبال بگویم که مهری رنجبر نام شناخته شده ای در دنیای رسانه،خبرنگاران ورزشی و رشته تخصصی والیبال است.بدون شک تخصص او،کارآمدی اش و تجربه ای که حاصل سال ها تلاش بی وقفه اش بوده بیشتر از مجموع همه کسانی است که کانال های اینچنینی را در فضای مجازی مدیریت می کنند.
چه خوب است اگر نقدی قرار است وارد کنید بدون اسم بردن از رسانه،نام همکار و اشتباهی که انجام شده با خود او یا با رسانه مورد نظر برای اصلاح خبر تماس بگیرید و ...نه اینکه این طور بی رحمانه بتازید و همکار خودتان و عملکردش را زیر سوال ببرید.
امید است که در فضایی بهتر همه اعضای خانواده والیبال در کنار هم فقط برای رشد و تعالی این رشته گام بردارند تا دیگر هیچ کسی در این خانواده نگران دلواپسان نباشد.

251 251

کد خبر 1376505

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مرتضی رضایی والیبال محمدرضا داورزنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۹۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر مهرداد شریفی در حاشیه حضور در شهرستان باوی و بررسی روند انجام مصاحبه جذب بهورزی در این شهرستان، گفت: بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها هستند، بنابراین باید بهترین و مجرب‌ترین جوانان روستا برای آموزش و استخدام به عنوان بهورز انتخاب شوند.

وی در ادامه ضمن تاکید بر لزوم و اهمیت آموزش، ارتقاء و جذب نیروی انسانی مجرب و کارآمد در نظام سلامت، افزود: دقت و حساسیت در برگزاری آزمون کتبی و انجام مصاحبه جذب بهورزی با هدف ارائه بهینه خدمات سلامت و حفظ و حراست از حقوق داوطلبان و مردم از اهمیت بالایی برخوردار است.

مصاحبه جذب بهورز از پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون کتبی به صورت روزانه و براساس جدول زمانبندی در محل شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در حال انجام است و تاکنون بازرسی‌های بعمل آمده از نظر روند اجرای کمی و کیفی برنامه رضایت بخش بوده است.

دیگر خبرها

  • پخش سریال «حشاشین» در ایران ممنوع شد
  • حمله ماتئوس به هوینس: این چه وقت حرف زدنه!
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • پشیمانم!
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • حاشیه های حکم اعدام برای توماج صالحی / مصاحبه با وکیل
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • محمدرضا مقدسی عضو شورای سیاستگذاری جایزه ملی سرآمدان ایران شد
  • پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!
  • بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها